شیائومی پد 6 احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- افشاگر معروف Digital Chat Station اخیرا از ساخت یک تبلت اندرویدی جدید با چیپست اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک خبر داده است. این دستگاه احتمالا یکی از تبلت های سری شیائومی پد 6 می باشد.

به گزارش راهنماتو، این اولین بار نیست که این افشاگر اطلاعاتی در خصوص چیپست سری 8 اسنپدراگون فاش می کند. در ماه ژوئن نیز او اعلام کرده بود که شیائومی در حال کار بر روی تبلتی با صفحه نمایش 14 اینچی است. او همچنین گفته بود که این تبلت گرانترین مدل در خط تولید سری شیائومی پد 6 خواهد بود.

سری تبلت 14 اینچی شیائومی پد 6 ممکن است به عنوان رقیبی برای گلکسی تب S8 اولترا و آیپد پرو 2022 وارد بازار شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که این دستگاه شیائومی پد 6 پرو یا اولترا نامیده شود. در گذشته نیز گزارشی ادعا کرده بود که همین مدل ممکن است با چیپست دایمنسیتی 9000 عرضه شود.

خط تولید شیائومی پد 6 شامل حداقل 3 مدل خواهد بود. انتظار می رود سری تبلت های شیائومی پد 6 با یک پنل LTPO OLD با فرکانس ۱۴۴ هرتز عرضه شوند و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کنند. این سری تبلت احتمالا سیستم عامل اندروید 13 را اجرا خواهند کرد. انتظار می‌رود شیائومی تا پایان نوامبر سال جاری سری گوشی های شیائومی 13 را با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه کند. همچنین این احتمال وجود دارد که تبلت شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیز در رویداد معرفی شیائومی 13 به نمایش گذاشته شود.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها