اینفینیکس Zero Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ 180 واتی عرضه شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- برند اینفینیکس اخیراً دو گوشی هوشمند جدید به نام های Infinix Hot 20 5G و Infinix Zero Ultra را در هند عرضه کرده است. گوشی Infinix Hot 20 5G به عنوان یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند ارائه می شود، در حالی که Infinix Zero Ultra جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت خواهد بود. هر دوی این گوشی ها به بازارهای جهانی راه خواهند یافت و ما در اینجا قصد داریم تا به مشخصات مدل پرچمدار یعنی Infinix Zero Ultra بپردازیم.

قیمت Infinix Zero Ultra

Infinix Zero Ultra جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت است که برچسب قیمتی 520 دلار (تقریباً 42744 روپیه) را برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دریافت کرده است. البته این قیمت ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد اما به هر حال این دستگاه در دو گزینه رنگی Coslight Silver و Genesis Noir در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشخصات Infinix Zero Ultra

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش Infinix Zero Ultra دارای حداکثر روشنایی 900 نیت است. این گوشی هوشمند از چیپست مدیاتک Dimensity 920 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

یک سیستم دوربین پشتی سه گانه در Infinix Zero Ultra وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو، Infinix Zero Ultra از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در Infinix Zero Ultra وجود دارد که از شارژ سریع 180 واتی فوق سریع پشتیبانی می کند. سیستم جدید Thunder Charge این شرکت 111 مکانیزم امنیتی نرم افزاری و سخت افزاری را برای اطمینان از شارژ بهینه و جلوگیری از گرمای بیش از حد به ارمغان می آورد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها