مشخصات نسخه 4G گلکسی A14 سامسونگ فاش شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- همانطور که می دانیم، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند جدید از سری A خود است. گزارش‌های قبلی رندرهای گلکسی A14 5G را فاش کرده‌اند و همچنین می دانیم که این برند روی Galaxy A14 4G نیز کار می کند. اکنون همین مدل اخیر در پایگاه داده Geekbench نیز ظاهر شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

به گزارش راهنماتو، سامسونگ گلکسی A14 4G ممکن است در هفته های آینده در سرتاسر جهان معرفی شود. این تلفن با شماره مدل SM-A145P در لیست شناسایی شده که نشان می دهد این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Hello G80 بهره می برد. این تراشه اگرچه کمی قدیمی است، اما این چیپست ارزان قیمت 4G هنوز عملکرد تحسین برانگیزی دارد. این تراشه همچنین با پردازنده گرافیکی Mali G52 همراه است.

لیست Geekbench علاوه بر اطلاعات پردازنده، مشخصات رم و نرم افزار این گوشی سامسونگ را فاش می کند. حداقل 4 گیگابایت رم با گلکسی A14 4G همراه خواهد بود. سامسونگ احتمالاً در زمان عرضه این گوشی را با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. ممکن است نسخه رم 6 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد. در مورد سیستم عامل نیز باید بگوییم که مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

با توجه به نتایج بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته ای 1668 امتیاز و در تست چند هسته ای امتیاز 5284 را به دست آورد. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه در حال حاضر در دسترس نیست، با این حال، انتظار می رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی به بیرون درز کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها