تصاویر گوشی های سری اوپو Reno9 لو رفت!

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- انتظار می‌رود اوپو این ماه گوشی‌های سری Reno9 را در چین معرفی کند و تا این اواخر هیچ کمبودی در مورد شایعات و افشای اطلاعات پیرامون این دستگاه‌ها وجود نداشته است بجز تصاویر این گوشی ها. اما اکنون و به لطف یک ایوان بلاس، این کمبود هم برطرف شده و ما تصاویر سه مدل سری اوپو Reno9 را در اختیار داریم.

به گزارش راهنماتو، ایوان بلاس در این گزارش جدید خود تصاویر هر سه مدل این سری یعنی اوپو رینو 9، رینو 9 پرو و رینو 9 پرو پلاس را منتشر کرده که نسبت به رندرهای قبلی تفاوتهایی را نشان می دهد. به عبارت دیگر اگر رندرهای ایوان بلاس را مرجع قرار دهیم، خواهیم دید که حتی مدل استاندارد رینو 9 هم از صفحه نمایش منحنی بهره می برد.

اوپو رینو 9

با توجه به این رندرها، به نظر می رسد حداقل یکی از گوشی های جدید از قابلیت NPU تصویربرداری MariSilicon سفارشی اوپو بهره نبرد زیرا نوشته ای با این مضمون در جزیره دوربین یکی از تلفن‌ها وجود ندارد. همچنین این رندرها نشان می دهد که Reno9 Pro Plus احتمالاً دارای یک جزیره دوربین بزرگتر است که با بقیه بدنه گوشی و یک دوربین اضافی همسطح نیست. این رندر به خوبی با عکس های واقعی Reno9 که ماه گذشته منتشر شد، مطابقت دارد.

اوپو رینو 9

ما همچنین از طریق برخی مشخصات شایعه شده، با ویژگی های سری رینو 9 آشنا هستیم، اگرچه لزوماً نمی‌توانیم بگوییم که اینها با کدام مدل Reno9 مرتبط هستند. این مشخصات شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، رزولوشن 1080p و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Omnivision OV64B در پشت و سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 در جلو نیز از دیگر مشخصات رینو 9 است. همچنین گزارش شده است که رینو 9 از چیپست اسنپدراگون 778G با 12 گیگابایت رم و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی بهره می برد.

اوپو رینو 9

در مورد Reno9 Pro Plus، شایعات فعلی نشان می‌دهد که چیپست مدیاتک Dimensity 8000 و سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 را در خود جای داده است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها