اوپو Find N2؛ سبک ترین گوشی تاشو جهان

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- انتظار می رود شرکت اوپو گوشی جدید Find N2 را ماه آینده در چین معرفی کند. این گوشی هوشمند تاشو نسل دوم، جانشین مدل سال گذشته خواهد بود. البته شایعاتی نیز وجود دارد که نشان می دهد گوشی اوپو Find N Flip نیز در کنار N2 معرفی خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، افشاگر محبوب Ice Universe ادعا کرده که اوپو Find N2 سبک‌ترین گوشی تاشو افقی جهان خواهد بود. گفته می شود این دستگاه کمتر از 240 گرم وزن دارد که 15 درصد کمتر از مدل قبلی خود با وزن 275 گرم است. همچنین Find N2 آینده به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر از سایر گوشی‌های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 4، Huawei Mate X2، Xiaomi Mix Fold 2 و Vivo X Fold+ است. اگر وزن گوشی تاشو اوپو آینده واقعاً کمتر از 240 گرم باشد، از برخی تلفن‌های کلاسیک مانند iPhone 13/14 Pro Max، ASUS ROG 6D Ultimate و غیره نیز سبک‌تر خواهد بود.

اوپو  Find N2

Ice Universe در حساب کاربری خود می گوید که اوپو احتمالا از مواد جدیدی استفاده کرده که به طور بالقوه می تواند وزن Find N2 را کاهش دهد. این موضوع به هر حال می تواند برای تلفن‌های تاشو افقی از حجیم بودن و مشکلات شکلی رنج می‌برند، یک خبر بسیار خوب تلقی شود. 

مشخصات Oppo Find N2

اوپو احتمالاً گوشی Oppo Find N2 را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ۷٫۱ اینچ LTPO AMOLED و پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام عرضه کند. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه از یک باتری 4750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم 67 واتی بهره می برد. انتظار می رود این گوشی تاشو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 سونی و دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی باشد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها