نخستین مانیتور گیمینگ فیلیپس با نمایشگر خمیده و نرخ تازه سازی 165 هرتز

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- فیلیپس رسما از اولین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتور که با نام فیلیپس EVNIA و شماره مدل 34M2C7600MV شناخته می شود، به یک صفحه نمایش خمیده 34 اینچی با قابلیت کنترل نور 1152 منطقه ای مجهز شده است.

به گزارش راهنماتو، نمایشگر خمیده این محصول از پنل VA با وضوح 3440×1440 پیکسل ساخته شده است و از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی می کند. این نمایشگر همچنین با نور پس زمینه مینی LED با 4608 مهره لامپ و 1152 پارتیشن نور، حداکثر روشنایی 1400 نیت، پوشش رنگی 97٪ DCI-P3 و گواهی DisplayHDR 1400 ارائه می شود.

مانیتور گیمینگ EVNIA فیلیپس

این دستگاه به دو بلندگوی استریو 5 واتی با پشتیبانی از جلوه های صوتی DTS و نور محیطی فراگیر در پشت با استفاده از فناوری نوآورانه نور محیطی Ambiglow مجهز شده است و می تواند جلوه های نوری خود را همزمان با ریتم موسیقی و رنگ تصویر مانیتور تغییر دهد. این مانیتور از عملکرد هوشمند تقسیم صفحه نیز پشتیبانی می کند و می تواند اتصال و نمایش سیگنال های دو کاناله را به طور همزمان درک کند.

این نمایشگر بدون تاثیر صفحات بر یکدیگر می تواند به دو قسمت تقسیم شود. یک حالت KVM نیز برای تغییر کنترل صفحه کلید و ماوس بین دو نمایشگر ارائه می شود. نمایشگر جدید فیلیپس به پورت های USB 3.2، DP1.4 ،HDMI 2.1 و یک پورت USB-C با پشتیبانی از شارژ معکوس 90 واتی مجهز شده است. در خصوص قیمت رسمی و زمان عرضه مانیتور جدید فیلیپس هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها