اولین تصاویر از نخستین گوشی تاشو گوگل

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل مدتی است که با بیش از یک نام در میان شایعات نبود با این حال، یک افشاگر معروف مدعی شده،که این گوشی Pixel Fold نام خواهد داشت. 

به گزارش راهنماتو، اولین گوشی تاشو گوگل در حال حاضر یکی از «محرمانه ترین» پروژه های این شرکت است، و ظاهراً در ماه می آینده در کنار تبلت پیکسل راه اندازی خواهد شد. با توجه به اینکه این رویداد همیشه در ماه مه برگزار می شود، حدس می زنیم که این گوشی ویژه در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل، I/O، رونمایی شود. گفته می شود که این گوشی دو گزینه رنگی خواهد داشت که گوگل آن ها را گچ (معروف به سفید) و Obsidian (معروف به سیاه) می نامد.

Google Pixel Fold Google Pixel Fold

اخیراً هم رندرهای متعددی از این گوشی تاشو در هر دو رنگ به بیرون درز کرده است که بر اساس رندرهای سه بعدی و شایعات اخیر طراحی شده اند، اما این بار هیچ مشخصاتی برای دستگاه ارائه نشده است.

Google Pixel Fold Google Pixel Fold

مشخصات و قیمت گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد

منابع  ادعا می کنند که Pixel Fold عملکرد معمول گوشی های جدید سری پیکسل و دوربین مدل پرچمدار پیکسل 7 را خواهد داشت. طراحی قسمت پشتی گوشی تاشوی آینده گوگل بیشتر شبیه به گوگل پیکسل 7 خواهد بود و جلوی آن کمی شبیه به گوشی اوپو فایند ان است. صفحه داخلی گوشی تاشو کاملا بدون حاشیه و بدون هیچ‌گونه حفره‌ای است و دوربین اولترامیکرو روی فریم قرار دارد. یکی از منابع نیز تاکید کرد که این دستگاه بسیار سنگین است.

قیمت Pixel Fold نیز بسیار قابل توجه است؛ 1799 دلار. این دقیقاً همان قیمتی است که سامسونگ Galaxy Z Fold4 را در ماه آگوست در ایالات متحده عرضه کرد، و ما مشخصا به این دستگاه اشاره کردیم زیرا پیکسل فولد قرار است به رقابت با این دستگاه بپردازد. با این حال، تا زمانی که دستگاه تاشو گوگل راهی بازار شود، گلکسی زد فولد 4 مطمئناً از تخفیف های زیادی بهره مند خواهد شد، بنابراین باید دید که آیا پیکسل فولد نقاط متمایز کافی برای سوق دادن مردم به سمت خود خواهد داشت یا خیر.

Google Pixel Fold Google Pixel Fold

نوار دوربین Pixel Fold به اندازه پیکسل 7 و 7 Pro گسترده نیست، زیرا تا لبه‌ها نمی‌رود. با این حال، هنوز هم به اندازه کافی قابل توجه است و به نوعی باعث می شود که این گوشی فوراً به عنوان پیکسل قابل شناسایی باشد. دو دوربین سلفی 9.5 مگاپیکسلی وجود دارد که یکی در داخل حفره به صفحه بیرونی پانچ شده است و دیگری در سمت راست قاب فوقانی بزرگ و عجیب صفحه نمایش داخلی قرار گرفته.

Google Pixel Fold Google Pixel Fold

 دکمه پاور دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده است و دو بلندگو وجود دارد - یکی در سمت بالا و دیگری در پایین. این تنها چیزی است که این گزارش برای ما فاش می‌کند، اما طبیعتاً انتظار داریم پیکسل فولد از چیپست تنسور قدرت بگیرد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها