گوشی ارزان قیمت ویوو Y01A رسماً راهی بازار شد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- ویوو گوشی ارزان قیمت Y01A را در تایلند معرفی کرد. این گوشی یک نسخه جدید از مدل Vivo Y01 موجود است که در ماه مارس امسال عرضه شد. مانند Y01، این گوشی جدید نیز دارای مشخصات دستگاه های سطح ابتدایی است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت این گوشی اقتصادی جدید ویوو خواهیم پرداخت.

مشخصات و ویژگی های Vivo Y01A 

به گزارش راهنماتو، این دستگاه در بخش عقب مجهز به یک پنل صاف با برآمدگی ماژول مستطیل شکل بوده و ضخامت آن ۸.۲۹ میلی‌متر است. همچنین این دستگاه با وزن ۱۷۸ گرم تولید شده و مجهز به حسگر اثر انگشت در بخش کناری با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر است. در بخش جلوی دستگاه شاهد یک نمایشگر تخت با حفره مخصوص قرارگیری سنسور سلفی خواهید بود. در حقیقت این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.51 اینچ اچ دی پلاس (720×1600 پیکسل) IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است. این دستگاه قدرت خود را از پردازنده هلیو P35 مدیاتک در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دریافت خواهد کرد.

Vivo Y01A

فراموش نکنید که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا 1 ترابایت از طریق خرید و افزودن یک کارت حافظه جانبی میکرو اس دی وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید دریافت انرژی از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 10 وات عنوان کرد.

گوشی هوشمند Vivo Y01 مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 در بخش عقب بوده و در کنار آن شاهد سنسور سلفی 5 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهید بود. فراموش نکنید که دوربین بخش عقب ویژگی‌های زیادی همانند Face Beauty و تایم لپس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی جدید ویوو مجهز به رابط کاربری FunTouch 11.1 بوده که مبتنی بر Android 11 Go Edition است. همچنین سایر ویژگی‌های این دستگاه را باید نسخه 5.0 بلوتوث، وای فای 2.4 گیگاهرتز الی 5 گیگاهرتز وای فای، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و اتصال 4G عنوان کرد.

قیمت Vivo Y01A

در تایلند این گوشی با قیمت THB 3999 (معادل 112 دلار) قیمت دارد. این گوشی جدید را می توان در رنگ هایی مانند آبی یاقوت کبود و مشکی خریداری کرد. همچنین انتظار می رود این دستگاه در روزهای آینده در بازارهای بین المللی دیگر نیز عرضه شود. از آنجایی که Y01A در ژوئن امسال توسط مرجع BIS تایید شد، به نظر می رسد هند یکی از اولین کشورهایی باشد که این گوشی را دریافت می کند.

 

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها