جدیدترین تصاویر گلکسی A54 5G سامسونگ منتشر شد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- اخیراً تصاویری به بیرون درز کرده که طراحی گوشی آینده گلکسی A54 نسخه 5G به طور کامل نشان می دهد. رندرهای جدید که به صورت آنلاین منتشر شده اند، نگاهی دقیق تر به این گوشی هوشمند از هر طرف به ما ارائه می دهند.

به گزارش راهنماتو؛ رندرهای فاش شده توسط وب سایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده  که به طور معمول با گرافیست مشهور، استیو همرستوفر با نام مستعار OnLeaks همکاری می کند. گلکسی A54 5G جانشین مدل فعلی گلکسی A53 خواهد بود. اکنون، رندرهای جدید 5K نمای 360 درجه ای از این گوشی میان رده آینده را به ما ارائه می دهند. ما به وضوح می بینیم که گلکسی A54 دارای یک دوربین سوراخ پانچ تراز مرکزی در نمایشگر جلویی خواهد بود. همچنین حاشیه‌های قابل توجهی از هر طرف صفحه نمایش را احاطه کرده است.

 گلکسی سامسونگ A54 5G

در قسمت پشتی، می‌توانیم ببینیم که گلکسی A54 5G دارای یک تنظیم دوربین سه‌گانه در گوشه سمت چپ بالا و به صورت عمودی است. طبق گفته OnLeaks، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی در جلو خواهد بود. انتظار می‌رود گلکسی A54 5G در اوایل سال 2023 عرضه شود. 

از دیگر جنبه های که این رندرها فاش کرده اند می توان به وجود یک پورت USB Type C در پایین، همراه با مشبک بلندگو و میکروفون اشاره کرد. علاوه بر این، دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارند، در حالی که سینی اجکتور سیم کارت و میکروفون دومی در بالا قرار دارند. در قسمت پشتی نیز برند سامسونگ در نیمه پایینی پنل پشتی قرار گرفته است. OnLeaks همچنین گزارش می دهد که صفحه نمایش این گوشی دارای وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. 

Samsung Galaxy A54

بر اساس گزارش های قبلی، شایعه شده است که این دستگاه از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. انتظار می رود دوربین اصلی در پشت یک لنز 50 مگاپیکسلی باشد. در زیر کاپوت، این مدل ممکن است به تراشه Exynos 7904 مجهز شود که می تواند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها