تصاویر گوشی شاخص iQOO 11 به بیرون درز کرد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- کمپانی iQOO اخیرا سری آینده iQOO 11 را هم برای بازارهای چین و هم برای بازارهای جهانی معرفی کرده است. انتظار می رود این سری در ابتدا از دو گوشی هوشمند iQOO 11 و iQOO 11 Pro تشکیل شود، اما شایعات جدید همچنین نشان می دهد که یک مدل ویژه iQOO 11 Legend (BMW Motor Sports Edition) نیز می تواند تا پایان نوامبر در بازارهای جهانی عرضه شود.

به گزارش راهنماتو، پس از ماه‌ها شایعه در مورد مشخصات دستگاه، بالاخره اولین تصاویر iQOO 11 از طریق یک افشاگر مطرح چینی در شبکه اجتماعی ویبو به بیرون درز کرد. تصاویر به اشتراک‌ گذاشته ‌شده توسط این افشاگر، نمای پشتی iQOO 11 را به همراه گزینه‌های رنگی آن نشان می‌دهد. تصاویر نشان می دهد، گوشی هوشمند دارای پشتی خمیده با یک جزیره دوربین در سمت چپ است که شامل دو لنز بزرگ و یک لنز کوچکتر است.

iQOO 11

ماژول فلاش LED نیز در جزیره دوربین وجود دارد. به طور کلی، جزیره دوربین بسیار شبیه به iQOO 10 به نظر می رسد. ماژول دوربین همچنین دارای عبارتPowered by V2  در پایین خود است که تأیید می کند iQOO دارای تراشه ISP V2 است. دو گزینه رنگی که در تصاویر نشان داده شده عبارتند از: زرشکی (قرمز) و افسانه ای (سفید، با نام مستعار نسخه ویژه BMW Motor Sports است.

مشخصات iQOO 11

گفته می شود iQOO 11 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی تخت E6 AMOLED است. انتظار می‌رود این صفحه ‌نمایش دارای وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و سوراخ پانچ در مرکز باشد.

این دستگاه احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 بهره می برد. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند با گزینه های رم 8 و 12 گیگابایتی و حداکثر سه گزینه ذخیره سازی شامل 128 و 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شود. همچنین این احتمال وجود دارد که iQOO 11 Legend دارای 16 گیگابایت رم باشد.

iQOO 11

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 13 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 12 مگاپیکسلی (تله فوتو) همراه با ISP Vivo V2 ممکن است همراه iQOO 11 باشد. این دستگاه بر روی رابط کاربری OriginOS 3 مبتنی بر Android 13.0 کار می کند. در نهایت انتظار می رود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 واتی در دستگاه وجود داشته باشد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها