تصویری که نشان می دهد سری شیائومی 13 عرضه نخواهد شد!

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- انتظار می رود شیائومی گوشی های پرچمدار نسل بعدی خود را به زودی معرفی کند که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت خواهند گرفت. تاکنون، شایعات، گوشی های پرچمدار بعدی شیائومی را با نام های احتمالی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو می نامند اما انتشار تصویری جنجالی در شبکه اجتماعی ویبو تعجب همگان را برانگیخت.

به گزارش راهنماتو، تصویر منتشر شده جدید، یک کارتن خرده فروشی از گوشی های آینده شیائومی را نشان میدهد که حامل نام Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro هستند. علاوه بر این، تصویر دیگری که در شبکه اجتماعی ویبو در حال پخش است به مشخصات کلیدی دستگاه نیز اشاره می کند. در این تصویر به شیائومی 14 و شماره مدل آن 2211133C اشاره شده است.

تصویری که نشان می دهد سری شیائومی 13 عرضه نخواهد شد

این تصویر نشان می دهد که دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14.0.2.0 اجرا می شود و دارای وصله امنیتی اندروید برای ماه اکتبر است. این گوشی دارای پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 و 12 گیگابایت رم است.

تصویری که نشان می دهد سری شیائومی 13 عرضه نخواهد شد

صحت تصاویر بالا هنوز تایید نشده از این رو، بهتر است منتظر گزارش های جدیدتر باشید تا ببینید آیا گوشی های پرچمدار بعدی شیائومی، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهند بود یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که شیائومی عدد 13 را برای گوشی های پرچمدار خود نادیده بگیرد، زیرا در برخی کشورها این عدد یک فال بد محسوب می شود.

به احتمال زیاد شیائومی تاریخ عرضه گوشی های پرچمدار بعدی خود را در هفته آینده اعلام خواهد کرد. انتظار می‌رود این مجموعه دارای دو دستگاه باشد، یکی با فرم فشرده و صفحه نمایش 6.26 اینچی و دیگری با صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد.

انتظار می‌رود که هر دو دستگاه رابط کاربری MIUI 14 آینده را اجرا کنند. گزارش اخیر نشان می‌دهد که شرکت قبلاً آزمایش این دو دستگاه را به صورت داخلی در بازارهای آسیایی آغاز کرده است. این نشان می دهد که این دستگاه ها ممکن است به زودی وارد بازار جهانی شوند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها