(تصاویر) گوشی مرموز شیائومی با قابلیت تاشوندگی به سمت بیرون

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- به تازگی تصاویری از یک گوشی شیائومی که به سمت بیرون تا می شود، در فضای مجازی منتشر شده است. به استثنای سری گوشی های هوآوی میت X و Royole FlexPai اکثریت قریب به اتفاق گوشی‌های تاشو بازار از نوع گوشی های تاشو به سمت بیرون هستند.

به گزارش راهنماتو، دو گوشی تاشو شیائومی میکس فولد و میکس فولد 2 نیز از جمله گوشی های هوشمندی هستند که به سمت داخل تا می شوند. تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند آینده شیائومی، از شباهت ظاهری زیاد این گوشی هوشمند به سری گوشی های میت ایکس هوآوی خبر می دهد.

گوشی تاشو به بیرون شیائومی

عمده این شباهت به علت طراحی کلی و گنجاندن نوار دوربین در پشت دستگاه است. همچنین حداقل چهار سنسور دوربین بر روی این گوشی قابل تشخیص است. از آنجایی که نمونه اولیه این گوشی هوشمند، فاقد پوشش پشتی است، مواردی مانند باتری، مدارها و ... را نیز به نمایش می گذارند.

یک کاربر توئیتر به نام Tipster Kuba Wojciechowski که تصاویر گوشی تاشو آینده شیائومی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته است، خاطر نشان می کند که این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 855 و مودم X50 5G مجهز شده است. او همچنین ادعا می کند که تعداد بسیار کمی از این گوشی هوشمند در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند به بازار عرضه می شود یا خیر.

گوشی تاشو به بیرون شیائومی

ما حدس می زنیم که دوام این دستگاه، می تواند به عنوان یکی از نگرانی های اصلی کاربران مطرح شود. به نظر می رسد گوشی های تاشو به سمت داخل به دلیل مقاومت نمایشگر داخلی در برابر خراش و آسیب‌های دیگر از مقاومت بیشتری نسبت  گوشی های هوشمند تاشو به سمت بیرون برخودار باشند.

گوشی تاشو به بیرون شیائومی

ش

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها