به زودی گوشی های هوشمند به فناوری بلاک چین مجهز می شوند

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- اغلب تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال توسعه کیف پول دیجیتال برای مدیریت ارزهای دیجیتالی و ذخیره کارت های دیجیتال هستند.

به گزارش راهنماتو، تولید کنندگان مختلف تلفن همراه هوشمند، یک یا چند گوشی هوشمند با فناوری بلاک چین عرضه کرده اند، مدتی است که HTC برند تایوانی نیز در این زمینه متمرکز شده و در سال 2019 مدل HTC Exodus 1S را با این قابلیت وارد بازار کرد.

برندهای دیگری مانند سامسونگ و اپل نیز در حال توسعه اپلیکیشن ها و ویژگی هایی هستند که مدیریت سبد دیجیتالی را برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال آسان تر می کند.

افرادی که دنیای کریپتو را دنبال می کنند، می دانند که بازار کریپتو، بسیار بی ثبات است. این بازار با تغییرات سریع قیمت شناخته می شود، بنابراین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، دوست دارند همیشه همه تحولات این بازار را زیر نظر داشته باشند. گوشی هوشمند مناسب ترین دستگاه برای حضور در این بازار است.

درواقع اغلب ما همیشه گوشی های هوشمند خود را به همراه داریم و می توانیم جدیدترین اخبار حوزه بیت کوین را در کوتاهترین زمان به دست آوریم.

کیف پول سامسونگ

کیف پول سامسونگ

سامسونگ، کیف پول دیجیتال خود را ابتدای سال جاری میلادی و هنگام عرضه سری گلکسی اس 22 معرفی کرد. این کیف پول می تواند برای مدیریت شناسه های دیجیتالو پرداخت ها استفاده شود. همچنین می توانید از Samsung Pay به عنوان محلی برای ذخیره رمزهای عبور استفاده کنید. البته تا سال گذشته، wallet  گوشی های سری گلکسی، ازپولهای خارجی پشتیبانی می کرد، اما اکنون این شرکت کره جنوبی، کیف پول خود را توسعه داده است.

کیف پول اپل

کیف پول اپل

کیف پول سامسونگ بسیار شبیه کیف پول اپل است با نامی مشابه که در سال 2019 در ایالات متحده معرفی شد. کیف پول اپل برای دستگاههای آیفون و اپل واچ مناسب است و البته به کاربران این امکان را می دهد که همه کارت ها را با هم در یک مکان نگه دارند، کاربران می توانند از خانه، ماشین، پارکینگ و هر محیط دیگری به کیف های دیجیتال خود متصل شوند.

کیف پول گوگل

کیف پول گوگل

جای تعجب نیست که گوگل نیز روی کیف پول خود کار می کند. در هلند، Google Wallet در جولای 2022 برای کاربران معرفی شد و البته اندروید و Wear OS نیز به کاربران، امکان مشاهده و مدیریت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می دهد.

درست مانند یک کیف پول معمولی، امکان ذخیره کارت در کیف پول نیز وجود دارد. به عنوان مثال، گواهینامه رانندگی یا کارت های شناسایی. همچنین می توان کارت های هوشمند حمل و نقل شهری را در این کیف پولها ذخیره کرد.

جمع بندی

به طور کلی، به نظر می رسد که سازندگان لوازم الکترونیکی متقاعد شده اند که بلاک چین و رمزارزها از بین نخواهند رفت و بدون شک در سالهای آینده خبرهای بیشتری از رمز ارزها . کیف پولهای دیجیتال خواهیم شنید. همچنین احتمال می رود که انواع بیشتری از محصولات الکترونیکی با فناوری بلاک چین سازگار شوند. برای مثال هم اکنون امکان خرید و نمایش آثار هنری دیجیتال در تلویزیون های منتخب سامسونگ از طریق توکن وجود دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها