افشای مشخصات کلیدی و تصویر تبلیغاتی گوشی آینده ویوو Y02

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- ویوو قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه به نام ویوو Y02 را معرفی کند. مدتی پیش اطلاعاتی در خصوص برخی مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند منتشر شده بود. اکنون گزارش جدیدی در خصوص مشخصات این دستگاه به همراه تصویر تبلیغاتی آن به اشتراک گذاشته شده است. ظاهرا این دستگاه ابتدا در هند و سپس سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، نمایشگر گوشی ویوو Y02 با یک بریدگی قطره‌ای و قاب پایینی ضخیم ارائه می شود. این گوشی که به عنوان جانشینی برای ویوو Y01 معرفی می شود، در مقایسه با آن از طراحی جدیدی در دوربین پشتی برخوردار است. همانطور که در تصویر منتشر شده مشاهده می شود، یک ماژول گرد در داخل یک واحد دوربین مستطیلی قرار گرفته و در داخل این ماژول یک دوربین و یک فلاش LED به چشم می خورد. این دستگاه در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

 ویوو Y02

مشخصات ویوو Y02

گوشی هوشمند ویوو Y02 به یک نمایشگر 6.51 اینچی ال سی دی با وضوح اچ دی پلاس مجهز شده است. بریدگی نمایشگر یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بدنه پشتی نیز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. چیپست هلیو P22 قدرت این دستگاه را تامین خواهد کرد. این گوشی هوشمند تنها در یک پیکربندی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. گوشی جدید ویوو دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که احتمالا از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این دستگاه سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go) را اجرا کند.

قیمت ویوو Y02

انتظار می رود این گوشی هوشمند با قیمت 8499 روپیه (104 دلار امریکا) عرضه شود. نسخه قبلی یعنی ویوو Y01 نیز با همین قیمت ارائه شده بود. تاریخ عرضه این دستگاه هنوز به طور دقیق مشخص نیست. شایعات حاکی از آن است که این گوشی تا پایان نوامبر عرضه خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها