افشای تصاویر و مشخصات گوشی اقتصادی ویوو Y02

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۴ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- ما می دانیم که شرکت ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند سطح پایه جدید با نام Vivo Y02 است. پیش از این شایعات مختلفی در خصوص طراحی، مشخصات و قیمت این دستگاه منتشر شده است اما اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که طراحی Vivo Y02 را با جزئیات بهتر نشان می دهد و همچنین تاریخ عرضه آن را نیز فاش می کند.

به گزارش راهنماتو، این اطلاعات که از سوی وبسایت MySmartPrice منتشر شده، از منبع اطلاعاتی معروف پاراس گوگلانی به دست آمده است. این گزارش طراحی کامل Vivo Y02، از جمله حفره قطره آب مانند دوربین سلفی در بالای نمایشگر، همراه با حاشیه های ضخیم در اطراف بالا و پایین صفحه نمایش دستگاه را نشان می دهد. یک ماژول دوربین مستطیلی با یک برش دایره ای بزرگ نیز در پشت دیده می شود. در واقع، این گوشی هوشمند دارای یک سنسور دوربین تکی و یک ماژول فلاش LED در پشت خواهد بود.

افشای تصاویر و مشخصات ویوو Y02

پوستری متعلق به Vivo Y2 نیز تایید می‌کند که این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و در تاریخ 28 نوامبر عرضه می‌شود. این گوشی به احتمال زیاد دارای پشت و قاب پلاستیکی است. در لبه سمت راست گوشی، دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارد و در لبه پایینی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده می شود.

افشای تصاویر و مشخصات ویوو Y02

بر اساس گزارش های قبلی، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی Halo FullView IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس است. یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، سیستم اپتیک دستگاه را تشکیل می دهند.

این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. یک تراشه هلیو P22 مدیاتک در داخل آن قرار دارد که به احتمال زیاد سیستم عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند. به گفته ویوو، این گوشی با قیمت 8449 روپیه (معادل 103 دلار آمریکا) در هند به فروش خواهد رسید.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها