افشای تصاویر و مشخصات گلکسی A34 سامسونگ

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۴ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- یک افشاکننده مطرح دنیای فناوری اخیراً رندرهایی از گوشی گلکسی A34 سامسونگ را منتشر کرده که طراحی این گوشی آینده را برای ما فاش می کند. این تصاویر توسط نشریه Giznext با همکاری استیو همرستوفر با نام مستعار Onleaks به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش راهنماتو، گلکسی A34 به عنوان جانشین گلکسی A33 که اوایل سال جاری معرفی شد وارد بازار خواهد شد. رندرهای گلکسی A34 نشان می دهد که در قسمت بالایی آن یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی وجود دارد. صفحه نمایش از هر طرف با قاب هایی احاطه شده است که در قسمت چانه ضخیم تر است. از آنجایی که مدل قبلی دارای صفحه نمایش AMOLED بود، به نظر می رسد A34 نیز با همان پنل عرضه می شود. یک سینی سیم کارت در بالا وجود دارد در حالی که لبه پایینی یک میکروفون، یک پورت USB Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری را در خود جای داده است.

افشای تصاویر و مشخصات گلکسی A34 سامسونگ

سمت چپ گوشی خالی است، در حالی که لبه سمت راست دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. پنل پشتی دارای سه حلقه دوربین سنتی است که یک واحد فلاش LED در کنار آن قرار گرفته است. این گوشی در رنگ مشکی دیده می شود اما در زمان عرضه می توانیم انتظار گزینه های رنگی بیشتری داشته باشیم.

در این گزارش فاش شده است که سامسونگ گلکسی A34 از نظر ابعاد 161.3 در 77.7 در 8.2 میلی متر خواهد بود و از نمایشگر 6.5 اینچی بهره می برد. به غیر از این، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند آینده سری گلکسی A وجود ندارد.

افشای تصاویر و مشخصات گلکسی A34 سامسونگ

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که سامسونگ دوربین عمق را در گوشی‌های سری گلکسی A آینده خود حذف خواهد کرد. گلکسی A24، A34 و A54 مجهز به یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی، لنز فوق عریض و یک واحد ماکرو هستند. برند کره جنوبی قصد دارد این کار را برای کاهش هزینه ها انجام دهد. به هرحال انتظار می رود سامسونگ گلکسی A34 در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها