افشای تصاویر جدید پوکو X5 5G

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۶ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو-گوشی Poco X5 5G در دست ساخت است و بسیاری از کاربران تلفن همراه مشتاقند که بدانند این گوشی با چه مشخصات و ویژگی هایی عرضه می شود. اطلاعات مرتبط با گوشی Poco X5 5G اخیراً در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله BIS هند و FCC دیده شده است.

به گزارش راهنماتو، امروز، تصاویری از  این گوشی هوشمند در وب‌سایت‌های 3C و IMDA ظاهر شده است و البته این تصاویر حکایت از آن دارند که گوشی Poco X5 5G به زودی وارد بازار می شود.  

بر اساس اطلاعات افشا شده، این گوشی با شارژ سریع 67 واتی وارد بازار می شود. گوشی هوشمند Poco با شماره مدل 22101320C  گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است. طبق گزارش های قبلی، این شماره مدل با شایعه Poco X5 5G مرتبط است.

گوشی جدید پوگو

اطلاعات مندرج در این فهرست نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود که مشابه Poco X4 Pro 5G است.

این گوشی نیز توسط وب سایت IMDA با همان شماره مدل ثبت شده است. با این حال، این فهرست، هیچ جزئیات خاصی در مورد این گوشی جدید فاش نکرده است. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی درباره زمان عرضه این گوشی به بازار و.جود ندارد، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Poco X5 5G خیلی زود تر از آن چه که تصورش را کنیم، وارد بازار شود.

poco

اما بیایید مروری کنیم بر اطلاعات ساده ای که از این گوشی داریم. فهرست اخیر FCC از این دستگاه نشان می دهد که دارای یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است که احتمالاً به عنوان 5000 میلی آمپر ساعت اعلام می شود. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که X5 5G از تراشه +Snapdragon 778G پشتیبانی می کند، بنابراین وقتی چنین پردازنده ای داریم باید انتظار داشته باشیم که شاهد یک نمایشگر قدرتمند IPS LCD با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتزی نیز، باشیم.

smartphone poco

اوایل سال جاری میلادی،برند پوکو X4 Pro 5 را با صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED که نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت دارد، در هند عرضه کرد. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G SoC با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی این گوشی، 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها