مشخصات کامل گوشی های پرچمدار سری ردمی K60

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۷ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- انتظار می‌رود سری گوشی های پرچمدار ردمی K60 در ماه دسامبر رونمایی شود. اکنون در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی این دستگاه ها مشخص نشده است، یک گزارش جدید نشان می دهد که این سری گوشی در سه مدل ردمی K60 استاندارد، ردمی K60 پرو و ردمی K60E ارائه خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، افشاگری به نام Kacper Skrzypek اخیرا جزئیات جالبی در خصوص سری گوشی های آینده ردمی K60 در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

این گزارش می گوید ردمی K60 وانیلی برخلاف انتظار از چیپست بهتری نسبت به مدل پرو بهره می برد. ظاهرا این گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. نسخه پرو این گوشی ها، که با اسم رمز Mondrian شناخته می شود، با پردازنده قدیمی تر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارائه خواهد شد. این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد؛ زیرا نسخه رده بالاتر معمولا چیپست بهتری دارد.

ردمی K60

در نهایت گوشی ردمی K60E که ممکن است با نام ردمی K60 اکستریم شناخته شود، به چیپست دایمنسیتی 8200 یا دایمنسیتی 9200 مجهز خواهد شد و با نام رمز «رمبراند» ارائه می شود. وب سایت گواهینامه 3C نیز اخیرا سه گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته است که یکی از آنها (احتمالا مدل پرو) از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. دو دستگاه دیگر نیز دارای شارژ سریع 67 واتی خواهند بود.

مشاهده این گوشی ها در این لیست، نشان می دهد که به عرضه سری گوشی های ردمی K60 نزدیک می شویم. همانطور که گفته شد، گوشی های هوشمند جدید ردمی احتمالا در ماه دسامبر در چین رونمایی می شوند. انتظار می رود این گوشی ها پس از مدتی در بازار جهانی نیز عرضه شوند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها