(ویدئو) توسعه یک کنسول بازی برای سرگرمی سگ ها!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- یک استارتاپ هنگ کنگی توسعه دهنده بازی های ویدئویی برای کودکان به نام Joipaw به تازگی چندین بازی کامپیوتری برای سگ ها طراحی کرده است.

به گزارش راهنماتو، این پروژه زمانی آغاز شد که یکی از بنیانگذاران Joipaw Dersim Avdar به دنبال راهی برای سرگرم کردن سگ خود می گشت. او در حین کار بر روی این پروژه به این نتیجه رسید که این ایده ممکن است پتانسیل عمیق تری برای کمک به سلامت سگ ها داشته باشد. او دریافت که انجام بازی های ساده بر روی نمایشگرهای لمسی مزایای بالقوه ای برای سلامت روان سگ های پیر دارد.

سگ ها می توانند با ضربه زدن پوزه خود بر روی نمایشگر بازی ها را انجام دهند. این کنسول به یک نمایشگر مقاوم در برابر بزاق دهان مجهز شده است و بنیانگذاران این شرکت امیدوارند که این بازی‌های ویدئویی بتواند به پیشگیری از زوال عقل سگ های پیر کمک کنند.

در یکی از بازی های فعلی این کنسول، سگ باید تصویر حاوی حباب های بیشتر را انتخاب کند. در صورت برنده شدن پاداش دریافت کرده و به مرحله بعد می رود. بازی دیگر Whack a mole است، صفحه ای با پنج خانه که سگ باید در صورت بیرون آمدن موش از یکی از خانه سریعا بر روی آن ضربه بزند. هر دو این بازی ها به تدریج سخت تر می شوند.

این بازی ها مزایایی را برای تقویت مغز حیوان خانگی ما به همراه دارند و با ارائه خوراکی به سگ ها در صورت موفقیت در بازی، سبب خوشحالی آنها خواهند شد. در خصوص تاریخ دقیق انتشار این کنسول هنوز اطلاعاتی وجود ندارد. این استارتاپ اکنون در تلاش است تا با ارائه بازی های بیشتر ، امکان بازی کردن انسان ها و وقت گذاری با سگ ها را از طریق این کنسول فراهم کند. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها