افشای تصاویر و مشخصات گوشی میان رده پیکسل 7a گوگل

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- یکی از افشاگران سرشناس توئیتر به نام onleaks به تازگی تصاویر و جزئیاتی در خصوص گوشی آینده پیکسل 7a گوگل به اشتراک گذاشته است.

به گزارش راهنماتو، اطلاعاتی قبلی نشان می دهند که این گوشی هوشمند دارای بدنه ای سرامیکی، شارژ بی سیم و سنسور دوربین سطح پرچمدار GN1 سامسونگ است. تصاویری که اخیرا از این دستگاه منتشر شده است، از شباهت بسیار زیاد این دستگاه به گوشی پیکسل 7 گوگل حکایت دارند.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند با فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی و طراحی کلاسیک دوربین پشتی پیکسل 7 ارائه می شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر گوشی مانند پیکسل 6a بسیار نازک هستند. اندازه این دو دستگاه نیز تقریبا یکسان است؛ شایعه شده است که پیکسل 7a در ابعاد 152.4 در 72.9 در 9.0 میلی متر ارائه می شود. در حالی که پیکسل 6a در ابعاد 152.2 در 71.8 در 8.9 عرضه شده بود.

پیکسل 7a گوگل

رندرهای فاش شده همچنین وجود پورت USB-C معمولی برای شارژ و کمبود جک هدفون 3.5 میلی متری را در این دستگاه تایید می کند. این گوشی احتمالا در رنگ های سفید و خاکستری ارائه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که گوشی پیکسل 7a آینده گوگل به جای پلاستیک از سرامیک در طراحی بدنه پشتی بهره می برد. با این وجود این گوشی میان رده می تواند ارتقاهای زیادی را به همراه داشته باشد.

احتمال دارد گوگل با ارائه فناوری شارژ بی سیم در این گوشی هوشمند، سبب متمایز شدن آن در میان برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی مقرون به صرفه شود. این گوشی احتمالا از آخرین تراشه Tensor G2 و همان دوربین 50 مگاپیکسلی پیکسل 6 پرو برخوردار خواهد شد. همچنین ممکن است این شرکت از سنسور IMX787 سونی برای لنز تله فوتو و سنسور IMX712 برای لنز فوق عریض خود استفاده کند. احتمالا این گوشی هوشمند با یک نمایشگر 90 هرتزی ارائه خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها