iQOO Neo 7 SE با چیپست Dimensity 8200 عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- ما می دانیم گوشی iQOO Neo 7 SE در دست ساخت است و گزارش ها حاکی از آن است که در ماه دسامبر سال جاری در کنار سری iQOO 11 عرضه خواهد شد. اکنون و قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک منبع آگاه و معتبر فاش کرده است که این گوشی از یک پردازنده Dimensity معرفی نشده مدیاتک قدرت می گیرد.

به گزارش راهنماتو، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو اظهار داشت که iQOO Neo 7 SE دارای پردازنده MediaTek Dimensity 8200 است که هنوز به طور رسمی توسط سازنده تراشه معرفی نشده است. چیپست ادعایی دارای یک CPU با یک هسته اصلی Cortex-X2 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز خواهد بود که در واقع مشابه پردازنده پرچمدار فعلی مدیاتک Dimensity 9000 است.

Dimensity 8200 می تواند عملکرد قدرتمندی را با تمرکز بر کارایی ارائه دهد. با این حال، جزئیات مربوط به پردازنده هنوز بسیار اندک است و شرکت هنوز جزئیاتی در خصوص آن را تأیید نکرده است. شایعات حاکی از آن است که Dimensity 8200 ممکن است همراه با تراشه Dimensity 9200 در 9 نوامبر معرفی شود.

در مورد خود دستگاه، iQOO Neo 7 SE قرار است ماه آینده (دسامبر) وارد بازار چین شود. این احتمال وجود دارد که این گوشی در همان رویداد معرفی سری iQOO 11 رونمایی شود. گزارش اخیر حاکی از آن است که Neo 7 SE با صفحه نمایش AMOLED عرضه می شود که وضوح Full HD+ را تولید می کند و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد.

این دستگاه ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد که از لرزشگیر اپتیکال تصویر(OIS)  پشتیبانی می کند. به نظر می رسد یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز در این تنظیمات وجود داشته باشد. در جلو، این گوشی ممکن است دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه نیز از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها