اوپو Find X6 Pro؛ یک پرچمدار جدید با مشخصات قابل توجه

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- اوپو به زودی یک گوشی هوشمند پرچمدار به نام Oppo Find X6 Pro را روانه بازار می کند. تا پیش از این اطلاعات ما درباره این دستگاه محدود بود اما یک گزارش جدید سرانجام مشخصات کلیدی این دستگاه را در اختیار ما قرار داده است.

به گزارش راهنماتو، این گزارش را Yogesh Brar، از افشاگران قابل اعتماد دنیای فناوری در توییتر به اشتراک گذاشته است. در این توییت آمده، Find X6 Pro جدید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی E6 OLED است که وضوح بالای 2K را ارائه می دهد. این صفحه نمایش احتمالاً حداقل با نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، در قسمت پشتی یک سیستم دوربین سه گانه که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم 50 مگاپیکسلی دیگر، وجود دارد. طبق شایعات، دوربین اصلی، سنسور سونی IMX989 است.

جالب اینجاست که این دوربین حتی از تیونینگ Hasselblad نیز بهره خواهد برد. بر اساس گزارش قبلی ما، انتظار می رفت که دستگاه دارای یک سنسور اصلی بزرگ 1 اینچی باشد و این گزارش نیز از این شایعه پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با حداکثر 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

این دستگاه همچنین از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کند. این پرچمدار اوپو همچنین بر روی ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد. به خاطر داشته باشید که این داده ها هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلاً این نشت را با کمی نمک مصرف کنید.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها