خبرهای جدید از مشخصات گلکسی S23 اولترا سامسونگ

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین نسل از گوشی های هوشمند پرچمدار خود در آینده نزدیک است. هرچند این گوشی های هوشمند هنوز رسماً معرفی نشده اند اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد سری گلکسی اس 23 آینده منتشر شده است. حالا گزارشی جدید به بیرون درز کرده که از شایعه قبلی در مورد دوربین Galaxy S23 Ultra پشتیبانی می کند، بنابراین بیایید نگاهی به این گزارش بیندازیم.

به گزارش راهنماتو، این خبر از توییتی به دست می‌آید که توسط افشاگر معروف Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است. در پست توییتر، این افشاگر تنها یک تصویر را به اشتراک گذاشت که اسکرین شات از برنامه دوربین پیش فرض غول فناوری کره جنوبی در گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 اولترا بود. با نگاهی به این اسکرین شات، دو گزینه در رابط کاربری One UI به کاربر ارائه می شود. این دو گزینه شامل یک حالت عکاسی اختصاصی 200 مگاپیکسلی و یک گزینه عکاسی 50 مگاپیکسلی است.

مشخصات دوربین گلکسی اس 23 اولترا

اگر این تصویر واقعی باشد، این اسکرین شات دو چیز را تایید می کند. اولاً، گلکسی اس 23 اولترا دارای سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود و ثانیاً، این دوربین همچنین در حالت عکسبرداری 50 مگاپیکسلی خود با ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل، به صورت پیکسلی عکس می گیرد. همین افشاگر قبلاً فاش کرده بود که این شرکت گلکسی اس 23 اولترا را با سنسور 200 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.6 میکرومتر در سنسور 1/1.3 اینچی با دیافراگم f/1.7 عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، این برند از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX جدید خود برای مدل Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد کرد که از فناوری های جدید بهره خواهد برد. این فناوری ها شامل جداسازی عمیق ترانچ پیشرفته (DTI) برای جذب بهتر نور به حسگر و Tetra2Pixel است که به دوربین اجازه می‌دهد 4 یا 16 پیکسل را برای عکاسی در نور کم ترکیب کند. در همین حال، شایعه شده است که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای سنسور 108 مگاپیکسلی موجود در گلکسی 22 اولترا هستند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها