ریلمی GT Neo 4؛ رقیب اصلی ردمی K60 چه مشخصاتی دارد؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- اندکی پیش گوشی شاخص ردمی K60 با شماره مدل 23013RK75C در سایت گواهینامه 3C چین تایید شده است. انتظار می رود که این دستگاه شاخص تا ژانویه 2023 در بازار داخلی چین عرضه شود اما خیلی زود مشخص شد که این دستگاه یک رقیب جدی هم در راه دارد.

به گزارش راهنماتو، Digital Chat Station افشاگر مطرح چینی مدعی شده است که شرکت ریلمی در حال آماده سازی گوشی Realme GT Neo 4 (نام آزمایشی) برای رقابت با Redmi K60 است. این افشاگر علاوه بر این ادعا، مشخصات اصلی گوشی مورد نظر را نیز در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که در اینجا به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

نکته جالب توجه در این گزارش Digital Chat Station اشاره نکردن به نام گوشی مورد نظر است. با این حال چون این افشاگر پیش از این مشخصاتی در خصوص گوشی Realme GT Neo 4 منتشر کرده بود، اطلاعات نشان می دهد که این مشخصات جدید باید مربوط به همین گوشی باشد.

مشخصات Realme GT Neo 4

طبق شایعات، Realme GT Neo 4 دارای صفحه نمایش تخت با وضوح 1.5K خواهد بود. به احتمال زیاد، این گوشی دارای پنل OLED خواهد بود که از نرخ نوسازی 144 هرتز و کاهش نور PWM 2160 هرتز پشتیبانی می کند.

Realme GT Neo 4

این گزارش همچنین بیان می‌کند که دستگاه از پلتفرم موبایل Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد و از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند. او همچنین اشاره کرده است که دستگاه دارای باتری است که تا حدودی بزرگتر از 4500 میلی آمپر ساعت است. سایر مشخصات و بازه زمانی عرضه دستگاه هنوز مشخص نشده است.

از آنجایی که رقیب این گوشی یعنی Redmi K60، احتمالا در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد، Realme GT Neo 4 نیز ممکن است تا پایان دسامبر یا اوایل ژانویه 2023 وارد بازار شود. گفته می شود ردمی K60 به نمایشگر OLED 2K مجهز شود و یک چیپست Dimensity 8200 و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها