افشای تصاویر گوشی پرچمدار موتو X40 پرو

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- گوشی آینده Moto X40 Pro ماه گذشته با مشخصات کامل و برخی تصاویر با کیفیت پایین در سایت گواهینامه TENAA ظاهر شد. در این مدت شایعات زیادی درخصوص طراحی آن به بیرون درز کرد اما تا این اواخر ما با جزئیات طراحی این گوشی پرچمدار به خوبی آشنا نبودیم.

به گزارش راهنماتو، در یک افشای جدید، OnLeaks یکی از مطرح ترین و قابل اعتمادترین افشاگران دنیای فناوری، رندرهایی از این گوشی پرچمدار را منتشر کرده که به خوبی طراحی Moto X40 Pro را برای ما آشکار می سازد.

تصاویر گوشی پرچمدار موتو X40 پرو لو رفت

این رندرهای جدید نشان می دهد که گوشی آینده Moto X40 Pro با یک جزیره دوربین مربعی عرضه می شود، اما لنزها و فلاش LED در چینش متفاوتی نسبت به سری قبلی Moto X/Edge قرار دارند. دو دوربین اصلی به صورت عمودی قرار گرفته اند و دوربین سوم نیز با لنز بزرگ ال ای دی هم آرایش عمودی اما نزدیک تر به هم دارند.

تصاویر گوشی پرچمدار موتو X40 پرو لو رفت

صفحه نمایش نیز لبه های خمیده ای از دو طرف دارد و نسبت صفحه به نمایشگر بسیار کمی را عرضه می کند. دوربین سلفی نیز به صورت سوراخ پانچ در وسط و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

قاب پشتی دستگاه نیز به مانند صفحه نمایش از طراحی خمیده بهره می برد. بیرون زدگی ماژول دوربین نیز قابل توجه به نظر می رسد. دو اسپیکر در بالا و پایین دستگاه دیده می شوند و دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست دستگاه دیده می شوند.

تصاویر گوشی پرچمدار موتو X40 پرو لو رفت

از نظر مشخصات، ما از قبل می دانیم که این گوشی با چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 کار می کند و طبق گفته FCC، از شارژ سیمی 125 واتی پشتیبانی می کند که رکورد جدیدی برای یک گوشی هوشمند موتورولا خواهد بود. این شرکت هنوز چیزی در مورد تاریخ عرضه این گوشی ذکر نکرده اما دریافت گواهینامه های متعدد نشان می دهد که این تاریخ نباید دور باشد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها