مشخصات کلیدی گوشی مقرون به صرفه گلکسی M04 سامسونگ فاش شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- به تازگی کنسول گوگل پلی مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M04 سامسونگ را به نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند که در گذشته گواهینامه های مختلفی از جمله گواهینامه بلوتوث SIG، BIS و گیک بنچ را دریافت کرده بود، به عنوان جانشین گلکسی M03 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، لیست منتشر شده در کنسول گوگل پلی نشان می دهد که سامسونگ گلکسی M04 به یک نمایشگر قطره ای (waterdrop) با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 300 پیکسل بر اینچ مجهز خواهد شد.

 گلکسی M04 سامسونگ

این گوشی هوشمند از پردازنده MT6765 هلیو G35 مدیاتک متشکل از هسته Cortex-A53 با فرکانس 2300 مگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 1800 مگاهرتز قدرت می گیرد. این لیست اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه منتشر نکرده است. این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ ۸۶ امتیاز و در تست های چند هسته ای ۴۲۲۳ امتیاز را کسب کرده است.

طبق برخی گزارش ها، گوشی سامسونگ گلکسی M04 به عنوان جانشین گلکسی A04 که در ماه گذشته در برخی بازارها عرضه شد، ارائه خواهد شد. این گوشی مقرون به صرفه با یک نمایشگر 6.5 اینچی، یک سنسور اصلی دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق در بدنه پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه می شود. این دستگاه از یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی انرژی دریافت خواهد شد.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها