سامسونگ گلکسی A14 5G به زودی عرضه می شود + مشخصات

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد سامسونگ  قصد دارد به زودی جانشین گلکسی A13 را معرفی کند. این گوشی هوشمند که گلکسی A14 5G نام دارد، به تازگی در برخی وب سایت های صدور گواهینامه مانند NBTC تایلند و BIS هند مشاهده شده است.

به گزارش راهنماتو، این خبر توسط افشاگر معروف «موکول شارما» در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است. او در این توئیت اسکرین شات هایی از این دو گواهینامه نیز به نمایش گذاشته است.

گلکسی A14 5G

در فهرست منتشر شده توسط وب سایت NBTC، گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146P/DSN معرفی شده است. پایگاه داده BIS نیز این دستگاه را به شماره مدل SM-A146B/DS فهرست کرده است. گزارش های قبلی برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده بودند. انتظار می رود گلکسی A14 5G با دو تراشه مختلف ارائه شود. این گوشی احتمالا در بازار ایالات متحده با تراشه دایمنسیتی 700 و در سایر بازارها با یک تراشه اگزینوس میان رده عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد گوشی آینده سامسونگ به یک نمایشگر 6.8 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز شده است. بدنه پشتی نیز از یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز درون یک بریدگی water drop برای سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها