طراحی و مشخصات ویوو S16 پرو پیش از عرضه لو رفت!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- مدتهاست اطلاعاتی در خصوص گوشی های آینده سری ویو 16S به گوش می خورد. به تازگی نیز یکی از مدیران این شرکت رسما این گوشی های هوشمند را معرفی کرده است.

به گزارش راهنماتو، او با به اشتراک گذاشتن تصاویر تبلیغاتی از طراحی یکی از مدل های این گوشی نیز رونمایی کرده است. او اطلاعاتی در خصوص برخی ویژگی های کلیدی و دوربین این دستگاه نیز منتشر کرده است. این اطلاعات توسط Jia Jingdong معاون و مدیر کل استراتژی برند و محصول منتشر شده است.

ویوو S16 پرو

او می گوید تصاویر ارائه شده به گوشی ویوو S16 پرو مربوط می شود. طراحی این گوشی دو روز گذشته از طریق رندرهای سه بعدی CAD منتشر شده بود. این دستگاه در دو رنگ سبز و گرادیانت عرضه خواهد شد. سری جدید گوشی های ویوو از تراشه دایمنسیتی 8200 و تراشه پرچمدار اسنپدراگون کوالکام بهره می برند. طبق اطلاعات فاش شده، نسخه پرو از چیپست مدیاتک و نسخه وانیلی و S16e به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870 و اگزینوس 1080 استفاده می کنند.

به گفته Jingdong این سری گوشی هوشمند با یک دوربین جلوی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی مجهز به OIS عرضه خواهد شد. سری گوشی های ویو 16S همچنین با قابلیت پرتره نور ملایم در هر دو دوربین عقب و سلفی ارائه خواهد شد. شایان ذکر است که هر سه گوشی با این ویژگی های دوربین وارد بازار نخواهند شد و این قابلیت ها احتمالا به نسخه وانیلی و پرو محدود می شوند. انتظار داریم ویوو به زودی تاریخ عرضه این سری گوشی هوشمند را اعلام کند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها