مشخصات کلیدی گلکسی S23 به لطف مدل های ساختگی فاش شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ اخیرا در حفظ اطلاعات مربوط به گوشی های عرضه نشده خود خیلی خوب عمل می کند. این شرکت تاکنون هیچ ویدئوی واقعی از سری گوشی های گلکسی S23 خود منتشر نکرده است و ما فقط به لطف چند مدل ساختگی از این سری گوشی هوشمند به اطلاعاتی در خصوص آن دسترسی پیدا کرده ایم.

به گزارش راهنماتو، مدل های ساختگی نشان می دهند که سری گوشی های گلکسی S23 سامسونگ از سه مدل گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا تشکیل شده است. همچنین رندرهای قبلی نشان می دهند که دو گوشی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس با همان آرایه دوربین شناور نسخه اولترا عرضه خواهند شد. اما از نظر مشخصات دوربین با یکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت.

گلکسی S23 سامسونگ

مدل ساختگی گلکسی S23 یک گوشی هوشمند مشابه گلکسی S22 با اضلاع صاف تر و ابعاد نازک تر را به نمایش می گذارد. این تصاویر همچنین نشان می دهند که گلکسی S23 به حاشیه‌های نازک‌تری مجهز شده است. گلکسی S23 اولترا در اندازه بزرگتری نسبت به دو مدل دیگر ارائه خواهد شد. این دستگاه به یک نمایشگر 6.8 اینچی و یک اسلات برای قلم S Pen مجهز خواهد شد. در حالی که گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 به ترتیب با نمایشگرهای 6.5 اینچی و 6.1 اینچی ارائه می شوند

گلکسی S23 سامسونگ

اگرچه گوشی های سری S23 سامسونگ از نظر طراحی تفاوت چندانی با سری قبلی خود ندارند، اما از نظر سخت افزاری تغییرات زیادی را به همراه خواهند داشت. این شرکت هنوز اطلاعاتی زیادی در خصوص سخت افزار این گوشی ها اعلام نکرده است. اما شایعه شده است که سری گوشی های گلکسی S23 سامسونگ با پشتیبانی از دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام ارائه خواهد شد. بنابراین حدس می زنیم که سری گوشی های جدید سامسونگ با آیفون 14 از نظر سرعت و عملکرد رقابلت کنند.

گلکسی S23 سامسونگ

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها