نقشه راه گوشی های پیکسل گوگل تا سال 2025 فاش شد!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد گوگل افشاگری در خصوص محصولات معرفی نشده خود را به امری عادی تبدیل کرده است. یکی از نمونه های قابل توجه در این خصوص، به گوشی های سری پیکسل 7 این شرکت مربوط می شود. جزئیات این سری گوشی هوشمند آنقدر زود به بیرون درز کرد که گوگل مجبور شد زودتر از آنچه پیش بینی می کرد، وجود این گوشی ها را اعلام کند.

به گزارش راهنماتو، اکنون نیز یک نشت جدید نقشه راه گوشی های پیکسل این شرکت را تا سال 2025 فاش کرده است. این شرکت از قبل برای گوشی هایی که قصد دارد تا سال 2025 عرضه کند، برنامه ریزی کرده بود. اما این بار نیز نتوانست آن را از افشاگران پنهان کند. گوگل قصد دارد دو گوشی پیکسل 7a و پیکسل فولد را در سال آینده عرضه کند. این دو دستگاه به ترتیب با نام مستعار Lynx و Felix شناسایی می شوند. این شرکت رویداد Google I/O را در آوریل یا می 2023 برگزار خواهد کرد و انتظار می رود از این دو در آن رویداد نام ببرد.

گوشی های پیکسل گوگل

انتظار می‌رود گوشی پیکسل 7a مانند پیکسل 6a در ایالات متحده با قیمت 449 دلار به فروش برسد. برخلاف پیکسل 6a، گوشی جدید پیکسل 7a گوگل با نرخ تازه سازی بالاتر 90 هرتز و فناوری شارژ بی‌سیم ارائه خواهد شد. پیکسل فولد گوشی ارزانی نخواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با قیمتی در حدود 1799 دلار عرضه شود. در اواخر سال 2023 شاهد عرضه سری گوشی های پیکسل 8 خواهیم بود. این سری گوشی هوشمند، اندازه کوچکتری نسبت به پیکسل 7a خواهند داشت. اما پیکسل 8 پرو همان اندازه پیکسل 7 پرو را حفظ خواهد کرد. هر دو این گوشی ها از یک چیپست جدید به نام Tensor G3 بهره می برند. به نظر می رسد این دو دستگاه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند.

گوشی های پیکسل گوگل

در سال 2024 قرار است گوگل گوشی پیکسل 8a را عرضه کند. البته این احتمال وجود دارد که گوگل از این کار صرفنظر کند؛ زیرا این شرکت قصد دارد هر دو سال یک بار گوشی های سری a خود را عرضه کند. البته این موضوع به واکنش بازار به پیکسل 7a نیز بستگی دارد. اگر پیکسل 8a در سال 2024 عرضه شود، احتمالا 499 دلار قیمت خواهد داشت. سری گوشی های پیکسل 9 گوگل احتمالا در سه مدل ارائه خواهد شد؛ پیکسل 9 اصلی با همان اندازه نمایشگر پیکسل 8 عرضه می شود.

پیکسل 9 پرو در دو نسخه، یکی با نمایشگر 6.3 اینچی و دیگری با نمایشگر 6.7 اینچی ارائه خواهد شد. نسخه بزرگتر پیکسل 9 پرومکس نیز نامیده می شود. هر سه این دستگاه ها با تراشه جدیدی به نام Tensor G4.Google Pixel ارائه خواهند شد. انتظار می رود در سال 2024 شاهد یک گوشی تاشو جدید نیز از گوگل باشیم. این مورد نیز به میزان فروش اولین گوشی تاشو این شرکت بستگی دارد.

گوشی های پیکسل گوگل

مسیر حرکت گوگل در سال 2025 نیز به سال قبل این شرکت وابسته خواهد بود. این شرکت در حال برنامه ریزی برای ارائه یک گوشی جدید به نام پیکسل فلیپ، چیزی شبیه به گلکسی فلیپ سامسونگ است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا شاهد ارائه این گوشی در سال 2025 خواهیم بود.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها