تصاویر گوشی میان رده موتو G13 موتورولا لو رفت!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- انتظار می رود موتورولا به زودی حداقل دو گوشی هوشمند با نام های موتو G53 و موتو G13 به گوشی های سری G خود اضافه کند. به لطف افشاگری ها و شایعات متعدد، ما اکنون به اطلاعات زیادی در خصوص گوشی موتو G53 دست پیدا کرده ایم.

به گزارش راهنماتو، در حالی که این شرکت سعی در مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به موتو G13 دارد، اکنون افشاگری به نام MySmartPrice چندین رندر از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته است که طراحی و دوربین آن را آشکار می کند. موتو G13 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی خواهد شد.

طبق برخی شایعات این دستگاه در دو مدل 4G و 5G ارائه می شود. نسخه 5G احتمالا به آمریکای شمالی و نسخه 4G به آسیا محدود خواهد شد. به نظر می رسد موتو G13 مشخصات قابل توجهی را نسبت به قیمت خود ارائه خواهد داد. متاسفانه اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده است؛ اما تصاویر فاش شده ایده هایی را در خصوص طراحی آن در اختیار ما قرار می دهد.

موتو G13

موتو G13 با بدنه پشتی تخت و ماژول دوربین مستطیلی شکل ارائه می شود. این ماژول دوربین از دو دوربین دایره ای شکل تشکیل شده است. متن روی ماژول دوربین از وجود یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند خبر می دهد. این دستگاه با لبه هایی تخت و دکمه های پاور و صدا در سمت راست ارائه می شود. یک پورت USB Type-C، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک مشبک بلندگو نیز در پایین دستگاه به چشم می خورد.

گوشی جدید موتورولا به یک نمایشگر تخت با حاشیه های نازک و فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی مجهز شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که موتو G13 در چند پیکربندی 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد. این دستگاه احتمالا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی انرژی خواهد گرفت. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها