افشای مشخصات کلیدی و زمان عرضه گوشی گلکسی S22 FE سامسونگ

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- برخلاف چندین ادعا درخصوص لغو عرضه گوشی گلکسی S22 Fan Edition سامسونگ، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به زودی این گوشی هوشمند را عرضه کند. افشای جدید نشان می دهد که گوشی گلکسی S22 FE و هدفون گلکسی بادز 2 به زودی ارائه خواهند شد.

به گزارش راهنماتو، گمانه زنی ها حاکی از آن است که رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ به منظور معرفی سری گوشی های گلکسی S23 این شرکت در تاریخ 1 فوریه برگزار خواهد شد. همچنین، طبق یک گزارش دیگر، این شرکت قصد دارد در قسمت دوم این رویداد از محصولاتی همچون گوشی گلکسی S22 FE و تبلت گلکسی تب S8 FE رونمایی کند.

گلکسی S22 FE

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی S2 FE را به جای گلکسی A74 روانه بازار کند. با این شرایط، ممکن است این شرکت هرگز گلکسی A74 را معرفی نکند. همچنین گفته می شود که سامسونگ در حال حاضر بر روی چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A14، A24، A34 و A54 نیز کار می کند. با این حال، هنوز هیچ خبری در خصوص لغو یا عرضه گلکسی A74 اعلام نشده است.

طبق آخرین گزارش ها، گلکسی S22 FE احتمالا با چیپست اگزینوس 2300 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCEL HM6 سامسونگ ارائه خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه با قیمتی مشابه گلکسی A73 که در اوایل سال جاری عرضه شد (499 دلار) روانه بازار شود. علاوه بر این، انتظار می رود تبلت گلکسی تب S8 FE نیز با همان چیپست اگزینوس 2300 ارائه شود. این افشاگری همچنین نشان می دهد که دومین رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2023 برگزار خواهد شد. در این رویداد احتمالا شاهد ورود سری گلکسی تب اس 9 خواهیم بود.

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها