گلکسی A34 5G سامسونگ یک گام دیگر به عرضه نزدیک شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۵ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو-شایعه شده است که سامسونگ در حال کار روی چندین دستگاه جدید در سری گلکسی خود است و گوشی گلکسی A34 5G یکی ازمحصولات جدید است. این گوشی هوشمند اخیراً در سایت گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل SM-A346B_DSN مشاهده شده است و در نتیجه به زودی عرضه می شود.

به گزارش راهنماتو، انتظار می رود شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A34 5G را که یک گوشی هوشمند میان رده با طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر است به زودی به علاقه مندان معرفی کند.

شایعات می گویند که این گوشی از پردازنده از Exynos 1280 SoC بهره می برد که یک پردازنده میان رده است و باید عملکرد روان و کارآمدی را ارائه دهد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که عمر باتری را تمام روز تامین می‌کند.

این گوشی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی  دارد که امکان تهیه عکس‌ها و فیلم‌های با وضوح بالا را فراهم می‌کند. پیش بینی می شود که انتظار می‌رود گلکسی A34 5G علاوه بر پردازنده و دوربین، دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 و 6 گیگابایت رم باشد که می‌تواند امکان چندوظیفگی سریع و روان را برای کاربر فراهم کند. این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با نرخ تجدید 60 هرتزی است.

 شایعه شده که این گوشی، با اندروید 13 با One UI 5.0 اجرا می شود و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می‌رود گوشی گلکسی A34 5G دارای یک دوربین چهارگانه در بخش پشت باشد و لنزهای زاویه باز 48 مگاپیکسلی f/1.8، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی f/2.2، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 و 2 مگاپیکسلی f. /2.4 با سنسور عمقی داشته باشد. این ترکیب دوربین، باید طیف گسترده‌ای از گزینه‌های عکاسی را در اختیار کاربران بگذارد و به کاربران اجازه دهد تصاویری با جزئیات و وضوح را در شرایط نوری مختلف ثبت کنند.

به طور کلی، گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ در حال تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند میان رده قدرتمند با طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر است. در حالی که هنوز مشخص نیست چه زمانی به طور رسمی راه اندازی می شود، اما ظاهر آن در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که ممکن است به زودی عرضه شود. منتظر به روزرسانی های بیشتر در مورد این دستگاه جدید و هیجان انگیز سامسونگ باشید.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها