گوگل ویژگی های جدیدی را برای اندروید و Wear OS معرفی می کند

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- گوگل اخیرا اعلام کرد که به زودی چندین ویژگی جدید را برای گوشی‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند Wear OS عرضه می کند.

به گزارش راهنماتو، این ویژگی های جدید که انتظار می رود در آینده نزدیک ارائه شود، نوآوری‌های زیادی را در رابط اندرویدی ایجاد خواهد کرد که می تواند تجربه کاربری را لذت بخش و سریعتر کند.

ویژگی های جدید اندروید که به زودی ارائه می شود

1.قابلیت های جدید گوگل فوتو

Google Photos اخیراً سبک‌هایی را به ویرایشگر کلاژ آورده است تا بتوانید کلاژهای قابل اشتراک‌گذاری از عکس‌های مورد علاقه خود را برای اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده ایجاد کنید.

2. ایموجی های جدید

Emoji Kitchen نیز دارای شکلک‌های جدیدی است که می‌توانید از طریق Gboard آنها را به ترکیب‌های برچسب خلاقانه تبدیل کنید.

3. حالت خواندن جدید در اندروید

حالت خواندن جدید در اندروید یک تجربه خواندن در دسترس ایجاد می کند که می تواند برای افرادی که نابینا، کم بینا یا نارساخوان هستند مفید باشد.

4. ویجت جستجوی صفحه اصلی YouTube جدید

همچنین می‌توانید با ابزارک جدید جستجوی صفحه اصلی YouTube به راحتی به محتوا دسترسی پیدا کنید. با یک ضربه سریع از صفحه اصلی خود، می‌توانید مستقیماً به کتابخانه ویدیوها یا اشتراک‌های خود بروید.

ویژگی های جدید اندروید و Wear OS معرفی شد

5. ویدیوها را مستقیماً از Google TV ارسال کنید

گاهی اوقات جستجوی چیزی برای تماشا در تلفنتان آسانتر از تلویزیونتان است. برنامه Google TV در حال حاضر استفاده از تلفن برای جستجوی فیلم ها از سراسر سرویس های پخش آسان می کند. از هفته آینده شما می‌توانید فیلم هایی را که پیدا کردید مستقیماً از برنامه Google TV به تلویزیون ارسال کنید. حتی می‌توانید هنگام تماشا دیگر گزینه‌ها را مرور کنید و از دستگاه خود به عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده کنید.

6. اشتراک کلید دیجیتال خودرو

با کلید دیجیتال ماشین، می‌توانید یک ماشین سازگار را فقط با استفاده از تلفن خود قفل، باز و روشن کنید. و اکنون، می‌توانید کلید دیجیتال ماشین سازگار خود را با دوستان و خانواده در گوشی‌های Pixel و iPhone به اشتراک بگذارید (به زودی برای گوشی‌های منتخب با نسخه‌های Android 12 و بالاتر). می‌توانید در برنامه کیف پول دیجیتال تلفنتان، افرادی که به ماشین شما دسترسی دارند را مشاهده و تغییر دهید.

ویژگی های جدید Wear OS

همانطور که ساعت های هوشمند جایگاه بیشتری در زندگی ما پیدا می کنند، پلتفرم Wear OS نیز استفاده از آنها را روز به روز برای ما آسان تر می کند. اکنون، Google کقابلیت های جدیدی را اضافه کرده تا به شما کمک کند کارهای بیشتری را با ساعت خود انجام دهید. مانند تماس با مخاطبین مورد علاقه خود و مشاهده زمان طلوع و غروب خورشید برای برنامه ریزی روز خود.

این شرکت همچنین برنامه Google Keep را در Wear OS به‌روزرسانی کرد تا یادداشت‌ها و کارهایی که روی تلفن شما نوشته شده‌اند به همان اندازه در ساعت شما دیده شوند. علاوه بر این، در هفته آینده می‌توانید از طریق Google Assistant با برنامه آدیداس Running مرتبط شوید تا فعالیت بدنی شما را (حداکثر 30 نوع تمرین مختلف) ردیابی کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها