عرضه گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 با یک نمایشگر ثانویه بزرگ و عجیب!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- گوشی های تاشو سامسونگ بی شک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار هستند. این شرکت گوشی گلکسی زد فلیپ 4 را در آگوست 2022 معرفی کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی های تاشو این شرکت، یعنی گلکسی زد فلیپ 5 از طراحی کاملاً جدید و نمایشگر بزرگتر برخوردار است.

به گزارش راهنماتو، یکی تحلیلگران دنیای تکنولوژی به نام Ross Young اخیرا این دعا را مطرح کرده است. در حالی که گلکسی زد فلیپ 4 دارای یک نمایشگر ثانویه 1.9 اینچی است، یانگ انتظار دارد گلکسی زد فلیپ 5 با یک نمایشگر 3.3 یا 3.4 اینچی ارائه شود.

او همچنین می گوید در گلکسی زد فلیپ 5 شاهد کاهش چین‌خوردگی نمایشگر خواهیم بود؛ این ادعا نشان می دهد که سامسونگ ممکن است از مکانیزم لولای متفاوت در گوشی تاشو جدید خود استفاده کند. جالب اینجاست که این خبر مدت کوتاهی پس از انتشار ویدئوی گوشی اوپو Find N2 Flip منتشر شده است.

گلکسی زد فلیپ 5

در ویدئوی منتشر شده، این گوشی هوشمند با یک نمایشگر عمودی بزرگتر از نمایشگر 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 و حداقل چین خوردگی به نظر می رسد. این مساله نشان می دهد که سامسونگ نمی خواهد در ارائه فناوری های جدید از رقبای خود عقب بماند. با استقبال مصرف کنندگان از تلفن های هوشمند تاشو، انتظار می رود که بازار دستگاه های تاشو در سال 2023 به طور تصاعدی رشد کند. اکنون تولید کنندگان زیادی به این حوزه وارد شده اند.

این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ اقدامات رقبای خود را در این زمینه دنبال کرده و سعی دارد از آخرین فناوری ها در در دستگاه‌های تاشوی آینده خود استفاده کند. هنوز مدت زیادی تا تولید گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ فاصله داریم. اکنون که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شده است، انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 نیز از آن بهره مند شود.

اندازه نمایشگر این دستگاه احتمالا مشابه نمایشگر 6.7  اینچی گلکسی زد فیلپ 4 خواهد بود و احتمالا با فناوری های پیشرفته تر از جمله روشنایی بیشتر ارائه شود. ظرفیت باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و سرعت کم شارژ 25 واتی را می توان از نکات منفی گلکسی زد فلیپ 4 دانست که انتظار می رود سامسونگ با ارائه گلکسی زد فلیپ 5 این نقایص را برطرف کند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها