گوشی تاشو گوگل در گیک بنچ ظاهر شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- حدود دو سال است که گوگل کار بر روی یک گوشی تاشو با نام رمز «Felix» را آغاز کرده است. ماه گذشته رندرهایی از این گوشی هوشمند منتشر شد. اکنون نیز پایگاه داده گیک بنچ مشخصات کلیدی گوشی آینده پیکسل فولد گوگل را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش راهنماتو، لیست گیک بنچ نشان می دهد که گوشی تاشو آینده گوگل از تراشه Tensor G2 به کار رفته در سری گوشی های پیکسل 7 این شرکت قدرت می گیرد. این چیپست به دو هسته قدرتمند با فرکانس 2.85 گیگاهرتز، دو هسته با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.87 گیگاهرتز مجهز شده است.

گوگل پیکسل فولد

این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم است و سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می کند. این گوشی تاشو در تست تک هسته ای و چند هسته ای گیک بنچ به ترتیب امتیاز 1047 و 3257 را کسب کرده است. گزارشات حاکی از آن است که نمایشگر داخلی گوگل پیکسل فولد با وضوح 1840 در 2208 پیکسل، حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه می شود.

نمایشگر بیرونی این دستگاه نیز به فناوری پانچ هول مجهز شده است. اطراف نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند، حاشیه های ضخیمی به چشم می خورند. پنل پشتی به یک دوربین سه گانه و فلاش LED مجهز شده است.در سمت راست دستگاه نیز یک یک دکمه پاور قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند.   

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها