دوربین فوق العاده قدرتمند شیائومی MI 13 اولترا

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- شیائومی از زمان ارائه سری گوشی های Mi 10 خود وارد بازار گوشی های پریمیوم شد. آخرین مدل این گوشی ها Mi 12S اولترا نام داشت. این دستگاه را می توان از نظر عملکرد دوربین، تقریبا بی رقیب دانست.

به گزارش راهنماتو، این گوشی پرچمدار 99٪ رضایت کاربران را جلب کرده است. به همین دلیل است که اکنون بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر ارائه نسل بعدی این گوشی ها، یعنی شیائومی MI 13 اولترا هستند. شیائومی Mi 13 و نسخه پرو این دستگاه به زودی معرفی خواهند شد. این دستگاه ها قرار بود در تاریخ یک دسامبر رونمایی شوند. اما این شرکت به دلایل نامعلومی این رویداد را به تعویق انداخته است.

شیائومی MI 13 اولترا

گوشی شیائومی MI 13 اولترا در این رویداد معرفی نخواهد شد و این شرکت هنوز کار بر روی این گوشی هوشمند را به پایان نرسانده است. اخیرا یکی از افشاگران رسانه ویبو اطلاعاتی در خصوص این گوشی پرچمدار منتشر کرده است. طبق این گزارش، گوشی آینده شیائومی MI 13 اولترا از سنسور IMX 989 که توسط شیائومی و سونی تولید شده است، استفاده خواهد کرد. IMX 989 در حال حاضر بهترین سنسور دوربین موجود در بازار است.

این افشاگر همچنین اعلام کرده که گوشی آینده شیائومی به یک دوربین چهارگانه با فوکوس کامل به همراه DToF مجهز شده است. از آنجایی که شیائومی Mi 13 پرو به قابلیت های تصویر برداری لایکا مجهز شده است، می توان انتظار داشت که Mi 13 اولترا نیز از این ویژگی برخوردار شود. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند سرعت شارژ 200 واتی آن است که به نظر می رسد شیائومی قصد دارد از آن در گوشی های پرچمدار منتخب خود استفاده کند. سری گوشی های Mi 13 شیائومی در تاریخ 10 دسامبر معرفی خواهد شد. اما به نظر می رسد حداقل سه ماه تا رونمایی از سری گوشی های Mi 13 اولترا فاصله داشته باشیم. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها