شارژ فوق سریع گوشی گیمینگ ردمجیک 8 پرو

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد تولید کننده گوشی های گیمینگ نوبیا قصد دارد پرچمدار بعدی خود به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز کند. این گوشی هوشمند که ردمجیک 8 نام دارد، مدتی پیش گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

به گزارش راهنماتو، اخیرا نیز اطلاعاتی در مورد نسخه پرو این گوشی هوشمند توسط یک منبع آگاه منتشر شده است. این منبع ادعا می کند که گوشی هوشمند ردمجیک 8 پرو با دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته، شارژ سیمی سریعتر و باتری بزرگتر ارائه خواهد شد. شایعات جدید از شارژ سریع 165 واتی در این گوشی هوشمند خبر می دهند.

این گوشی در مقایسه با پرچمدار فعلی این شرکت، یعنی ردمجیک 7S پرو کوتاه تر و باریک تر خواهد بود. به گفته افشاگر چینی Digital Chat Station، این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود، با یک نمایشگر تخت 6.8 اینچی OLED ارائه خواهد شد. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن 16 مگاپیکسلی خود را حفظ خواهد کرد. انتظار می‌رود این سنسور تصاویر و ویدئوهای با کیفیت تری را ارائه کند. بدنه پشتی این دستگاه همانند مدل قبلی، با یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی کمکی ارائه خواهد شد.

ردمجیک 8 پرو

یک گزارش جدید ادعا می کند که پرچمدار جدید نوبیا با دو نوع باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و 6000 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. همانطور که در ابتدا ذکر شد، این دستگاه با تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه می شود. این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 حدود 35٪ عملکرد CPU بهتر و 40٪ بهره وری بهتر انرژی را نوید می دهد. این تراشه از تولید گرما نیز جلوگیری می کند.

گواهینامه TENAA نشان می دهد که این گوشی هوشمند با 8، 12 و 16 گیگابایت رم و 256، 512 و یک ترابایت حافظه داخلی ارائه می شود.  این گوشی در ابعاد 163.98 در 76.35 در 8.9 میلی متر و وزن 228 گرم ارائه خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها