کدام گوشی های سامسونگ نسخه پایدار ONE UI 5.0 را دریافت می کنند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ اخیرا به‌روزرسانی‌ نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای دستگاه های بیشتری ارائه کرده است. بروز رسانی رابط کاربری جدید سامسونگ طراحی رابط کاربری خلاقانه ای را به ارمغان می آورد.

به گزارش راهنماتو، این بروزرسانی قابلیت انباشته‌سازی ویجت‌ها، نمادهای بزرگتر اعلان، سوئیچ‌های تنظیمات سریع و طراحی مجدد ناحیه اعلان را ارائه می دهد. این نرم افزار همچنین امکان تنظیم کردن زبان برای هر برنامه به صورت جداگانه، برنامه های داخلی و تنظیمات دسترسی بیشتری را به همراه دارد.

سامسونگ علاوه بر این، قابلیت OCR (تشخیص کاراکتر نوری) را نیز به رابط کاربری جدید خود اضافه کرده است. کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت و از طریق برنامه های دوربین و گالری متن را از تصاویر استخراج کنند. این شرکت Bixby Routines را به Modes & Routines تغییر نام داده است. برنامه تغییر نام یافته در واقع نسخه ساده‌تری از Bixby است. Bixby و Modes & Routines هر دو ویژگی ها و گزینه های جدیدی برای نحوه نمایش اعلان ها توسط هر برنامه دریافت می کنند.

ONE UI 5.0

این سیستم به چندین ایموجی‌، شکلک‌های متحرک و ایموجی‌های واقعیت افزوده نیز مجهز شده است. قابلیت جستجو در برنامه‌های داخلی و One UI ارتقا یافته اند. طراحی برنامه دوربین کمی ساده تر شده است. Samsung DeX UI بهبود یافته تر شده است. برنامه های گالری، مرورگر اینترنت ،My Files و سایر برنامه‌های داخلی نیز ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارند. اکنون می توان قابلیت گسترش حافظه را غیر فعال و یا بصورت سفارشی تنظیم کرد. بروزرسانی جدید سامسونگ اکنون برای مدل های زیر منتشر شده است:

سامسونگ گلکسی A22 ( اروپا)

Samsung Galaxy A23 LTE / 5G (آلمان و روسیه)

سامسونگ گلکسی M22  (اروپا)

Samsung Galaxy S20 FE (LTE) Snapdragon Edition (صربستان)

Samsung Galaxy A42 5G (کره جنوبی)

Samsung Galaxy S20 FE 5G (اروپا)

Samsung Galaxy A32 LTE (اروپا)

Samsung Galaxy A51 LTE (اروپا)

سامسونگ گلکسی A13 5G (اروپا)

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها