نخستین تصاویر گوشی پرچمدار موتورولا X40 پرو لو رفت!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- موتورولا در ماه آگوست اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را در جهان عرضه کرد. این گوشی که موتورولا X30 پرو نام دارد، در کنار گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 عرضه شده بود.

به گزارش راهنماتو، این شرکت اکنون در حال کار بر روی جانشین موتورولا X30 پرو برای عرضه در چین می باشد. به تازگی نخستین رندرهای این دستگاه جدید موسوم به موتورولا X40 پرو توسط استیو همرستوفر (OnLeaks) و وب سایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است. 

این افشاگر ادعا می کند که گوشی جدید موتورولا ممکن است با نام «موتورولا اج 40 پرو» در سطح بین المللی معرفی شود. رندرهای منتشر شده یک جزیره دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو جدید 12 مگاپیکسلی را به نمایش می گذارند.

موتورولا X40 پرو

در صورتی که این اطلاعات صحیح باشند، مشخصات دوربین این دستگاه را می توان یک نقطه ضعف دانست. زیرا همانطور که در ابتدا ذکر شد، موتورولا X30 پرو با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارائه شده بود. این دستگاه از نظر طراحی شباهت زیادی به موتورولا X30 پرو دارد. از جمله این شباهت ها می توان به صفحه نمایش خمیده مجهز به فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی و گوشه های گرد دستگاه اشاره کرد.

موتورولا X40 پرو

این گوشی هوشمند احتمالا با یک نمایشگر 6.67 اینچی و بدنه ای با ضخامت 8.6 میلی متر (به استثنای ماژول دوربین) ارائه خواهد شد. ضخامت دستگاه همراه با ماژول دوربین حدود 10.8 میلی متر خواهد بود. طبق این گزارش، بدنه پشتی شیشه ای این دستگاه زیبایی آن را دوچندان کرده است. از دیگر مشخصات مورد انتظار گوشی آینده موتورولا می توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها