اولین گوشی موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی

  • محمد نوین محمد نوین
  • ۳ خرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- گوشی هوشمند Motorola Frontier از سال گذشته به عنوان یک پرچمدار آینده این شرکت در شایعات حضور پیدا کرد. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در جولای 2022 عرضه خواهد شد. اکنون موتورولا چین رسما عرضه برنامه ریزی شده گوشی هوشمند 200 مگاپیکسلی در ماه جولای را تایید کرده است.

این شرکت در یک تیزر جدید اعلام کرده که سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی دستگاه جدید، معیاری جذاب برای تجربه تصویر باکیفیت است. اگرچه هنوز هیچ مشخصات رسمی به جز سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی آن وجود ندارد، اما برخی از جزئیات دیگر این گوشی را می توان از طریق برخی شایعات به دست آورد.

گفته می شد موتورولا در حال کار بر روی دستگاهی است که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد که اکنون گمان می‌رود همان گوشی Frontier باشد. با توجه به تنظیمات دوربین گوشی، به نظر می رسد حسگر 200 مگاپیکسلی دستگاه توسط سامسونگ تولید شده است. این سنسور با استفاده از binning پیکسل و الگوریتم remosaicing خود می تواند عکس های 12.5 یا 50 مگاپیکسلی را ثبت کند. دوربین سلفی دارای رزولوشن 60 مگاپیکسل است و دستگاه همچنین ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که موتورولا فرانتیر دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی POLED با نرخ رفرش نمایشگر 144 هرتز است. پیکربندی رم/حافظه داخلی موتورولا فرانتیر بین 8/128 گیگابایت و 12/256 گیگابایت است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بخشی از مشخصات شایعه شده است و از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. سرعت شارژ سیمی 125 وات است در حالی که شارژ بی سیم بین 30 تا 50 وات ارائه می دهد. هنوز هیچ جزئیاتی در زمینه قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند آینده موتورولا وجود ندارد.

محمد نوین
محمد نوین

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها