انتشار مشخصات گوشی شاخص لنوو Legion Y70

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- شرکت لنوو امروز تایید کرد که گوشی شاخص Legion Y70 را در تاریخ 18 آگوست (27 مردادماه) رونمایی خواهد کرد.این سازنده چینی همچنین از طریق چند پست در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo، برخی از مشخصات اصلی این دستگاه از جمله تنظیمات دوربین و اندازه باتری را تایید کرده است.

بر اساس این پست ها، گوشی هوشمند Legion Y70 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.5 اینچی خواهد بود که از OIS / EIS و فیلمبرداری 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. در کنار دوربین اصلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض که به عنوان یک دوربین ماکرو عمل می کند و یک واحد تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، نیز وجود دارد تا یک سیستم دوربین سه گانه را در پشت دستگاه تشکیل دهند.

این گوشی هوشمند از یک باتری قدرتمند 5100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و وزن آن حدود 209 گرم است. طبق ادعای سازنده چینی، این باتری قادر است 8.5 ساعت زمان بازی، 18 ساعت پخش ویدیو و 35 ساعت پخش موسیقی را در اختیار کاربر قرار دهد. این باتری بزرگ از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند که به گفته این شرکت می تواند باتری را تا 80 درصد ظرفیت تنها در 34 دقیقه شارژ کند.

گزارش‌های قبلی نیز نشان می‌دهد که Legion Y70 با نمایشگر 6.58 اینچی AMOLED عرضه می‌شود که وضوح +Full HD را ارائه می‌کند و انتظار می رود از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی کند. گفته می شود صفحه نمایش این گوشی یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در حفره پانچ خود جای می دهد.

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 در زیر کاپوت Legion Y70 قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 را ارائه دهد. نرم افزارهای این دستگاه نیز بر روی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر ZUI 13 اجرا خواهد شد. از قیمت Lenovo Legion Y70 اطلاعی در دست نیست اما گفته می شود در سه رنگ Ice Soul White، Titanium Crystal Grey و Flame Red عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که لنوو  برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر اما با توجه به سیاست های پیشین شرکت، به نظر می رسد Lenovo Legion Y70 پس از عرضه در چین به بازارهای بین المللی نیز راه یابد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها