افشای مشخصات گوشی جدید Vivo Y35 4G

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- گزارش ها نشان می دهد که ویوو در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی جدید اقتصادی است و اکنون یک درز اطلاعات جدید تایید می کند این گوشی Vivo Y35 4G خواهد بود که به زودی در بازار هند عرضه می شود.

پیش از این، گزارشاتی مبنی بر مشاهده یک گوشی هوشمند اقتصادی در وب سایت گواهینامه BIS منتشر شده بود. اکنون، یک پوستر تصویری تبلیغاتی توسط یکی از افشاگران معروف Paras Guglani و RootMyGalaxy به اشتراک گذاشته شد که یک گوشی هوشمند را در رنگ طلایی به نمایش می گذارد. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، مدل Y35 با یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت پشتی که متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی بوکه و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است، وارد بازار می شود.

در همین حال، این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در قسمت جلویی خود جای داده است. علاوه بر این، پوستر تبلیغاتی نشان داد که این گوشی هوشمند حداقل با یک پیکربندی راه اندازی می شود که دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. قابل ذکر است که این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت حافظه مجازی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه ظاهراً از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع FlashCharge 44 واتی پشتیبانی می کند.

بر اساس پوستر تبلیغاتی ما می دانیم که این گوشی هوشمند با رنگ طلایی عرضه خواهد شد، اگرچه سازنده چینی احتمالا دستگاه را در رنگ مشکی نیز عرضه کند. درز جدید همچنین اضافه می کند که گوشی هوشمند آینده به چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 مجهز خواهد شد. همچنین بر روی FunTouch OS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد. سایر ویژگی های این دستگاه عبارتند از، صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+، اسلات کارت microSD اختصاصی، و درگاه شارژ USB Type C.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها