افشای قیمت و مشخصات گوشی های سری شیائومی 12 تی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- هفته گذشته ردمی از گوشی Redmi K50 Ultra در چین رونمایی کرد. در همان زمان برخی گزارش ها ادعا کردند که همین دستگاه در ماه اکتبر با نام Xiaomi 12T Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد. گمانه زنی ها همچنین حاکی از آن بود که یک مدل استاندارد به نام Xiaomi 12T نیز در کنار آن معرفی خواهد شد.

اکنون یک گزارش جدید پیکربندی، گزینه های رنگی و رنج قیمت سری 12 تی شیائومی را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Snoopy Tech، شیائومی 12 تی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین در رنگ های مشکی، نقره ای و آبی در دسترس خواهد بود و قیمت پایه آن 649 یورو خواهد بود.

این گزارش تأکید می کند که شیائومی 12 تی پرو نیز با همان پیکربندی و رنگ‌های مشابه عرضه خواهد شد. قیمت پایه مدل اخیر نیز 849 یورو خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی به احتمال زیاد از همان طراحی و مشخصات K50 Ultra بهره خواهد برد. انتظار می رود شیائومی 12 تی پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچیOLED  با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 144 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه باشد. این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 اجرا خواهد شد.

شیائومی 12 تی پرو همچنین ممکن است از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 تغذیه کند. این دستگاه احتمالا دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. علاوه بر این ممکن است با دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) عرضه شود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود شیائومی 12 تی نیز همان مشخصات را داشته باشد، اما به جای چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 از تراشه Dimensity 8100-Ultra بهره ببرد. علاوه بر این، اگوشی اخیر ممکن است از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها