رونمایی سامسونگ از مانیتور گیمینگ Odyssey Ark

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدیدی از سری محبوب خود Odyssey را عرضه کرده است. مدل جدید Odyssey Ark نام دارد که اولین مانیتور گیمینگ منحنی با صفحه نمایش 55 اینچی با انحنای 1000R است.

این جدیدترین مانیتور گیمینگ غول فناوری کره جنوبی از نرخ تازه سازی خوب 165 هرتز پشتیبانی می کند. سایر ویژگی‌ها این مانیتور عبارتند از؛ زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (GtG)، حالت کاملاً جدید کابین خلبان، شماره‌گیر Ark، و همچنین یک کنترلر خلاقانه است. سازنده کره ای ادعا می کند که 1000R این شرکت می تواند یک تجربه بازی همه جانبه و کاملا زنده را به کاربر ارائه دهد.

مانیتور Odyssey Ark همچنین با فناوری Quantum Matrix سامسونگ عرضه می شود که LED های با پیکسل متراکم را کنترل می کند. این مانیتور همچنین دارای صفحه نمایش مات و فناوری Sound Dome است که به بهبود تجربه سینمایی Odyssey Ark کمک می کند. حتی دارای تقویت‌کننده صدا AI و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صدای فراگیر با کانال 2.2.2 60 واتی است.

این مانیتور بازی جدید همراه با Samsung Gaming Hub که یک پورتال کشف جریان بازی است، ارائه می شود که در آن گیمرها می‌توانند بازی‌های Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna را پیدا کرده و بازی کنند. مانیتور گیمینگ 55 اینچی Odyssey Ark 4K UHD سامسونگ در حال حاضر برای پیش سفارش در فروشگاه اینترنتی سامسونگ موجود است و دارای برچسب قیمتی 3499 دلار آمریکا می باشد. بنابراین برای علاقه مندان به بازی، این مانیتور ممکن است برای راه اندازی بازی شما در نظر گرفته شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها