اینفینیکس Zero Ultra 5G؛ یک گوشی پرچمدار با دوربین 200 مگاپیکسلی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- گفته می شود Infinix Zero Ultra 5G گوشی پرچمدار بعدی اینفینیکس خواهد بود. افشای اطلاعات جدید توسط Paras Guglani افشاگر مطرح دنیای فناوری نشان می دهد که این گوشی هوشمند به زودی به بازارهای هند و جهانی راه پیدا می کند. وی همچنین مشخصات کلیدی این دستگاه را نیز فاش کرده است.

علاوه بر این، کانال یوتیوب TechArena24 نیز در چند هفته گذشته برخی از مشخصات اصلی Zero Ultra 5G را افشا کرده است. در اینجا قصد داریم خلاصه ای از همه چیزهایی که در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار آینده اینفینیکس می دانیم را ارائه دهیم.

مشخصات گوشی Infinix Zero Ultra 5G

گوشی Zero Ultra 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده با سوراخ پانچ در مرکز است. انحنای لبه های دستگاه البته به اندازه مدل Tecno Phantom X تهاجمی نخواهد بود اما پنل این دستگاه به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد.

در جلو، Zero Ultra 5G به احتمال زیاد دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. برای یادآوری، Zero X Pro با دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی عرضه شد اما گفته می شود Zero Ultra 5G از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می برد که با دوربین تله فوتو پرتره و لنز ماکرو همراه خواهد بود.

گوشی Zero Ultra 5G احتمالاً از شارژ 180 واتی پشتیبانی می کند. اندازه دقیق باتری دستگاه مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که Zero Ultra 5G دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی باشد. هیچ خبری در مورد چیپست که دستگاه را تامین می کند وجود ندارد. همچنین، انتظار می‌رود که این گوشی یک در پیکربندی انحصاری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود و بر روی سیستم عامل اندروید 12 با XOS 10 در بالا اجرا خواهد شد.

گوشی پرچمدار Zero Ultra 5G احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد و در دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد. اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت Zero Ultra 5G وجود ندارد، اما احتمالاً این گوشی گران‌ترین گوشی این برند خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها