افشای اطلاعات گوشی های سری گوگل پیکسل 7

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- خبرها حاکی از آن است که گوگل، غول فناوری جهان قصد دارد در ماه های آینده برخی از محصولات جدید خود را معرفی کند. امروز مشخصات برخی از این محصولات در وبسایت گواهی FCC مشاهده شد که نشان می دهد دو گوشی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نیز در میان این محصولات در تاریخ 13 اکتبر معرفی خواهند شد.

سری پیکسل 7 در وبسایت FCC با شماره مدل های GE2AE، GP4B6، GVU6C و GQML3 نمایه شده است. داده ها نشان می دهد که این مدل‌های سری Pixel 7 همگی با اتصال شبکه 5G سازگار هستند. تفاوت های جزئی از نظر باندهای شبکه در مدلهای GQML3 و GVU6C دیده می شود. مدل GQML3 علاوه بر آنچه در مدل GVU6C وجود دارد، دارای باندهای 5G n250 و n261 است. همچنین تفاوت جزئی بین GE2AE و GP4B6 وجود دارد.

سری Google Pixel 7 علاوه بر Wi-Fi 2.4 و 5GHz از Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کند. این سری همچنین از اتصال بلوتوث، NFC، GSM GPRS EGPRS، HSDPA، HSUPA و WPT پشتیبانی می کند. طبق جزئیاتی که در این وبسایت منتشر شده، مدلهای GQML3 و GVU6C در واقع مربوط به پیکسل 7 هستند در حالی که GE2AE و GP4BC مدل‌های پیکسل 7 پرو محسوب می شوند. نگاهی به این جزئیات نشان می دهد مدل‌های پیکسل 7 اساساً نسبت به مدل‌های قبلی خود یعنی Pixel 6 تغییری نکرده‌اند. این گوشی ها حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهند. همچنین پیکسل 7 پرو دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه است در حالی که پیکسل 7 دارای ماژول دوربین دوگانه عقب است.

پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED است که کمی بزرگتر از نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز پیکسل 7 است. تاکنون جزئیات بسیاری در مورد گوشی سری پیکسل 7 به بیرون درز کرده است، اما گوگل هنوز هیچ کدام از آنها را تأیید نکرده است. با این حال، فهرست FCC نه تنها برخی از مشخصات را تأیید می کند بلکه نشان دهنده راه اندازی قریب الوقوع این سری است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها