رونمایی آدیداس از یک هدفون بی سیم خورشیدی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- شرکت آدیداس با همکاری شرکت Zound Industries به تازگی هدفون بی سیم خورشیدی شگفت انگیزی با نام Adidas RPT-02 SOL را عرضه کرده است که با یک بار شارژ تا ۸۰ ساعت کارکرد را ارائه می‌دهد و قادر است حتی با نور اتاق نیز شارژ شود. این بدان معناست که این هدفون شارژ دهی به شما را حتی در شب و یا روزهای ابری تضمین می کند.

هدفون خورشیدی RPT-02 SOL دومین همکاری آدیداس با شرکت Zound Industries در این زمینه و البته نقطه اوج این همکاری نیز محسوب می شود. لازم به یادآوری است که نمونه قبلی این محصول که RPT-01 نام دارد، دارای عمر باتری 40 ساعته بود، اما دستگاه جدید با 80 ساعت کارکرد، این میزان را دو برابر کرده است. همچنین قابلیت شارژ در نسخه جدید نیز به طرز قابل توجهی افزایش یافته و اکنون شما می تواند در هر شرایط نوری، حتی در اتاقتان هدفون خود را شارژ کنید.

Adidas RPT-02 SOL

هدفون Adidas RPT-02 SOL از مواد بازیافتی از جمله پلاستیک و نایلون ساخته شده است. هدبند آن از یک ماده سلول سبک انعطاف پذیر ساخته شده است که می تواند روی صفحه پلاستیکی چاپ شود. این فناوری شارژ خورشیدی توسط شرکت سوئدی Powerfoyle توسعه یافته است، با این همه باید توجه داشت که RPT-02 SOL اولین هدفونی نیست که دارای سیستم شارژ خورشیدی است.

هدفون بی سیم خورشیدی آدیداس البته ضد آب نیست اما دارای رتبه IPX4 است. این دستگاه همچنین به کنترل های داخلی برای تغییر آهنگ ها یا تنظیم صدا مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای یک نشانگر است که به شما کمک می کند تا بهترین منبع نور را برای شارژ آن انتخاب کنید. همچنین یک کابل USB-C وجود دارد که می تواند برای شارژ RPT-02 نیز استفاده شود.

Adidas RPT-02 SOL

این هدفون جدید با قیمت 229 دلار به فروش می رسد و در 23 آگوست (اول شهریورماه) از طریق وب سایت هدفون آدیداس در دسترس خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها