Nokia 5710 XpressAudio؛ یک گوشی نوستالژی با هدفون داخلی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- شرکت نوکیا که زمانی قدرت بلامنازع گوشی های تلفن همراه در جهان بود، سالهاست که گوی سبقت را به سازندگان گوشی های جدید هوشمند واگذار کرده است اما به نظر می رسد این کمپانی هنوز در رویاهای افتخارآمیز گذشته خود غوطه ور است و هر از چندگاهی گوشی های هوشمند جدیدی با الهام از گوشی های پرافتخار گذشته خود، راهی بازار می کند.

نوکیا در ماه جولای از گوشی Nokia 5710 XpressAudio در کنار سایر گوشی های دارای ویژگی خاص مانند نوکیا 2660 فلیپ و Nokia 8210 4G در بازار جهانی رونمایی کرد. گوشی Nokia 5710 XpressAudio در تاریخ 17 آگوست در چین معرفی شد و از آن زمان برای پیش خرید در این کشور در دسترس بوده است. از امروز (چهارشنبه 2 شهریور) این گوشی ویژه متمرکز بر موسیقی، برای خرید مستقیم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Nokia 5710 XpressAudio

این دستگاه، برچسب قیمت 599 یوان (87 دلار) را برای بازار چین دریافت کرده است. یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این گوشی پوسته پشتی متفاوت آن است که یک جفت هدفون TWS را در خود جای داده. از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به باتری قابل جابجایی، اتصال 4G و کنترل های صوتی اختصاصی اشاره کرد که یادآور گوشی های قدیمی این برند است. گوشی Nokia 5710 XpressAudio از یک طراحی دو رنگ بهره می برد و در رنگ های سفید/قرمز و مشکی/قرمز عرضه می شود.

مشخصات گوشی Nokia 5710 XpressAudio

گوشی Nokia 5710 XpressAudio یک گوشی دو سیم کارته است که دارای صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی QVGA در جلو است. در سمت چپ و راست صفحه نمایش دکمه هایی برای کنترل موسیقی وجود دارد و در زیر نمایشگر نیز صفحه کلید کلاسیک T9 قرار دارد.

با حرکت به پشت، این گوشی دارای یک پنل پشتی قابل جابجایی است که یک باتری 1450 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر را در خود جای داده است. این شرکت ادعا می کند که این باتری می تواند تا 6 ساعت مکالمه در اتصال 4G و تا 20 روز زمان آماده به کار را در همان حالت اتصال ارائه دهد.

پنل پشتی گوشی دارای دوربین VGA است و قسمت بالایی پشت گوشی نیز دارای مکانیزم کشویی است که هدفون های بی سیم TWS را در خود جای داده است. این گوشی از رادیو FM و تا 32 گیگابایت کارت microSD پشتیبانی می کند. در نهایت، این گوشی روی رابط +S30 اجرا می شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها