شیائومی از یک سیستم کنترل هوشمند پرده رونمایی کرد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۵ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- شیائومی، غول فناوری چینی، در راستای توسعه محصولات خانه هوشمند خود از یک سیستم هوشمند کنترل پرده خانگی به نام MIJIA Smart Curtain Motor 1S رونمایی کرد که به سادگی و با روش های مختلف می توان آن را به تنظیم حالت های مختلف پرده کنترل کرد. در واقع شما برای تنظیم پرده پنجره خود با این سیستم هوشمند می تواند از فرمان های صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه MIJIA، کنترل از راه دور و حتی دست خود استفاده کنید.

اگر خانه شما از سیستم خانه هوشمند MIJIA پشتیبانی می کند، می توانید آن را به شبکه خود وصل کنید و سیستم تنظیم پرده را با دستگاه های دیگر خود متصل کنید. به عنوان مثال، صفحه نمایش خانگی هوشمند شیائومی 10 به شما امکان کنترل پرده ها را می دهد. شما از این طریق می توانید حالت های مختلف باز و بسته بودن پرده را در مکان ها و جاهای مختلف خانه تنظیم کنید تا پرده به طور هوشمند و بسته به نیاز شما به نور، تنظیم شود.  

پرده هوشمند شیائومی

این سیستم می تواند تا 50 کیلوگرم وزن را تحمل کند و کاربران در صورت علاقه می توانند پارچه های دلخواه پرده خود را برای این سیستم هوشمند انتخاب کنند. این سیستم هوشمند به وای فای داخلی نیز مجهز است که می تواند برای زمانهایی که فرد در بیرون از خانه است، مفید باشد. در واقع، با استفاده از این قابلیت، فرد از محل کار یا در هنگام مسافرت نیز می تواند پرده های خانه خود را تنظیم کند.

همچنین قابلیت های تنظیم پیش فرض نیز وجود دارد که برای مثال فرد می تواند پرده خود را طوری تنظیم کند که از نیم ساعت قبل بیدار شدنش، پرده به آرامی شروع به باز شدن کند. سیستم هوشمند پرده MIJIA Smart Curtain Motor 1S از هم اکنون برای پیش خرید آنلاین با قیمت 699 یوان (102 دلار آمریکا) در دسترس است اما با شروع فروش مستقیم آن، قیمت محصول به 799 یوان (117 دلار آمریکا) خواهد رسید.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها